مطلع الفجر10:03 - 1396/02/06
در مراسم با شکوه عید مبعث عنوان شد؛

ظلمت شکنی و حاکم شدن اخلاق نیکو شاخص ترین اثار بعثت حضرت رسول(ص) است+ تصاویر

مطلع الفجر: حجت الاسلام موسوی در جشن با شکوه عید مبعث در گیلان غرب گفت: ظلمت شکنی و حاکم شدن اخلاق نیکوشاخص ترین اثار بعثت حضرت رسول(ص) است.

به گزارش خبرنگارمطلع الفجر،مصادف با ایام مبارک عید مبعث  در شهرستان گیلان غرب  آیین جشن و مراسم با شکوهی با حضور امام جمعه  ، مسئولان و احاد مردم  مومن گیلان غرب برگزار شد .
مددیر حوزه علمیه گیلانغرب  در جشن بعثت که در مسجد محمد رسول الله شهرگیلان غرب  برگزار شد با عنوان اینکه حضرت محمد(ص) برای از بین بردن بت پرستی و شرک و گسترش خداپرستی به بعثت رسید، اظهار داشت: مبعث حضرت رسول (ص) عید بزرگی برای مسلمانان است زیرا در این روز بزرگ خداوند رسالت عظیم خویش را به بهترین بنده اش سپرد.
حجت الاسلام  سید سیف اله موسوی تصریح کرد:حقیقتاً  با نازل شدن نخستین آیه های قرآن، رسالت پیامبر اکرم (ص) برای هدایت بشریت به سوی خداپرستی و توحید آغاز شد.

وی با ابراز  به اینکه عید مبعث نعمت بزرگی برای تقویت وحدت در بین مسلمانان است اذعان کرد: از شاخص ترین  آثار بعثت پیامبر اسلام (ص)، ظلمت شکنی و حاکم شدن اخلاق نیکوست.
حجت الاسلام موسوی  حضرت محمد(ص)  راالگوی تمام معنا همه زمینه ها برای بشریت خواند، و تاکید کرد: نبی مکرم اسلام (ص) در دوران نبوتش در سخت ترین شرایط از هدایت جامعه دست برنداشت و زمینه هدایت و رستگاری مردم را رقم زد.

مولودی خوانی  کربلایی حمزه شاهمرادی مداح خوشنام شهرستان  گیلان غرب و اجرای گروه همخوانی و اهدای هدیه به کسانی که نامشان مزین به اسم مبارک محمد بود از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود .