مطلع الفجر09:58 - 1395/07/29
به همت کمیته امداد گیلانغرب؛

از خانواده های مدد جوی کمیته امداد در گیلانغرب سرکشی شد+ تصاویر

مطلع الفجر:امام جمعه و مدیر اداره کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان گیلانغرب ازخانواده تحت پوشش این نهاد در شهرستان سرکشی کردند.

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،در راستای تکریم و  احترام به خانواده های عزیز مدد جوی کمیته امداد ،حجت الاسلام مهری امام جمعه گیلان غرب و تعدادی از مسئولین این شهرستان، به منظور دیدار و دلجویی از خانواده های ایتام و مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) سرکشی نمودند.

 

این برنامه که در طول سال،از سوی کمیته امداد شهرستان صورت می گیرد،با حضور مسئولین ازخانواده مددجویان سرکشی و مسائل و مشکلات آنان بررسی و پیگیری می شود.

مدیر کمیته امداد گیلانغرب درحاشیه  این دیداربه خبرنگار مطلع الفجر گفت :حقیقتاًبهترین روش شناسایی مشکلات مددجویان، سرکشی و دیدار چهره به چهره در منزل است، که علاوه بر حفظ شأن و منزلت خانواده ها، آنان مسائل و مشکلات خود را از نزدیک و در یک جو صمیمی با مسئولین بیان می نمایند.

طی سرکشی حجت الاسلام مهری،امام جمعه و مدیر اداره کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان گیلانغرب ازخانواده تحت پوشش این نهاد در گیلانغرب ،هدایایی در قالب کمک های نقدی و سبدهای غذایی به خانواده ها اهدا شد.


 درحال حاضر سه هزارو ۲۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان گیلانغرب هستند.