مطلع الفجر12:29 - 1395/07/28
مدیر اداره صنعت و معدن و تجارت گیلانغرب خبر داد؛

توزیع برنج سهیمیه نذورات ماه محرم و صفر درگیلان غرب

مطلع الفجر:مدیر اداره صنعت و معدن و تجارت گیلانغرب گفت: از امروز سهمیه برنج موردنیاز نذورات ماه محرم و صفر در شهرستان گیلان غرب توزیع می شود.

 نورالدین پرویز در گفتگو با خبرنگار مطلع الفجر از  توزیع برنج  سهمیه  نذورات  ماه محرم و صفر با نظارت صنعت و معدن در شهرستان خبر داد .

ویتصریح کرد: همزمان با  ماه‌های محرم و صفر و ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) و با هدف تنظیم بازار،برنج به عنوان یکی از اقلام اساسی برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و کنترل بازار و کمک به مصرف کنندگان، درشهرستان در حال توزیع است.

مدیر اداره صنعت و معدن و تجارت گیلانغرب  افزود: در این راستا سهمیه 23 تُن برنج اروگوئه در سطح شهر گیلان غرب  از امروز و با نرخ هر کیوگرم 3150 تومان در حال توزیع است .

پرویز در خصوص مراکز توزیع نیز ابراز داشت : در دوفروشگاه معاد در روبروی مخابرات شهرستان با مدیریت اقای قهرانی و  فروشگاه اقای خالدی در محله رشیدپور برنج  یاد شده در اختیار شهروندان قرار میگیرد.

وی از شهروندان درخواست کرد که در صورت هرگونه کم‌فروشی و یا گرانفروشی ،موارد تخلف را به مسئولان مربوطه با شماره تماس 124 گزارش دهند تا در اسرع وقت به ان رسیدگی شود.