مطلع الفجر10:59 - 1395/04/06
توسط هلال احمر جوانرود انجام شد؛

توزیع سبد های غذایی بین نیازمندان شهرستان جوانرود در قالب طرح همای رحمت

مطلع الفجر: در قالب طرح همای رحمت هلال احمر شهرستان جوانرود اقدام به توزیع سبد های غذایی بین نیازمندان این شهرستان کرد.

 
 
 

به گزارش مطلع الفجر:به نقل ازجوانرود هه وال،  به مناسبت ماه مبارک رمضان و در قالب طرح همای رحمت ، سبد های غذایی توسط هلال احمر شهرستان جوانرود با همکاری خیرین ، بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

 

رئیس هلال احمر شهرستان جوانرود در این زمینه گفت:  به مناسبت ماه مبارک رمضان، هلال احمر شهرستان جوانرود در قالب  طرح ملی همای رحمت  اقدام به شناسایی افراد و خانواده های نیازمند کرده و  سبدهای غذایی تهیه شده با همکاری و تعامل با خیرین و نیکوکاران را در بین آنان توزیع می کند.

 

رحیم سبحانی تبار افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان جوانرود در چنین طرحهایی در زمینه جمع‌ آوری کمک‌ های مردمی، تهیه و توزیع مواد غذایی در بین نیازمندان مشارکت گسترده‌ ای داشته و در قالب این طرح  با مشارکت خیرین و داوطلبان کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده و با حفظ کرامت انسانی بین خانواده های کم برخوردار توزیع می شود.

 

سبحانی خاطر نشان کرد:  این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته و هلال احمر شهرستان جوانرود و به علت گرمای هوا از گنجاندن مواد غذایی فاسد شدنی جلوگیری شده و تنها اقلام غذایی خشک توزیع می‌شود.

 

رئیس هلال احمر شهرستان جوانرود در پایان یاد آور شد:  طرح همای رحمت ، همدلی و همنوایی با با نیازمندان در ماه مبارک رمضان است و این طرح همه ساله در ماه مبارک رمضان  به منظور  کمک به افراد آسیب پذیر با توزیع سبدهای غذایی و پهن کردن سفره های رحمت در میان اقشار محروم از قبل شناسایی شده اجرا می شود.