مطلع الفجر09:57 - 1395/02/30
سرپرست اداره تبليغات اسلامی گیلانغرب خبر داد؛

اعزام بیش از 150مبلغ در ماه مبارک رمضان به روستاهای گیلانغرب

مطلع الفجر:سرپرست اداره تبليغات اسلامی گیلانغرب از آمادگی این اداره جهت اعزام بیش از 150مبلغ همزمان با ماه مبارک رمضان به تمام روستاهاو ادارات فاقد روحانی خبر داد .

حجت الاسلام علیرضا رضایی در گفتو با خبرنگار مطلع الفجر ضمن اشاره به فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان  اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ف فرصتی با ارزش است تا انسان بستر کسب معنویات را در خود تقوست نماید. 


وی  افزود:در راستای ترویج و آموزش فرهنگ غنی قرآن کریم و اهل بیت (ع) و توسعه فراگیر انس با ثقلین در جامعه، اداره تبلیغات اسلامی گیلانغرب این آمادگی را دارد به مساجد، هیات مذهبی، موسسات فرهنگی و سازمان ها، ادارات فاقد روحانی در ایام ماه مبارک رمضان تا بیش از 150 مبلغ اعزام کند.


حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: با ساماندهی امور مبلغین، برنامه‌ریزی شده که در این فرصت همه مساجد و هیئات مذهبی از وجود مبلغین و کارشناسان دینی استفاده کنند.


سرپرست اداره تبليغات اسلامی گیلانغرب ابراز داشت:با هماهنگی مبلغین بومی این عزیزان هم به مساجد حسینیه ها ادارات اعزام می شوند. 


حجت الاسلام رضایی همچنین  با تاکید بر تعامل  و همفکری موثر تر هیئت امنای مساجد و مبلغان اعزامی ابراز داشت: به منظور استفاده هرچه بهتر و بهتر از فیوضات و معنویات ماه رمضان ، ماه نزول قرآن و شب های قدر در تمام مساجد روستاها و بیشتر مساجد شهرها نماز جماعت اقامه می شود و مبلغان با حضور در منابر برای مردم و روزه داران از فضایل و خیرات و برکات ماه رحمت و برکت آگاه صحبت خواهند کرد. 


وی همچنین  از هیئت امنای مساجد خواست تا ضمن بهرهمندی از ثواب معنوی ، با مغتنم شمردن ماه مبارک رمضان جوانان و نوجوانان را برای حضور گسترده تر در نمازهای جماعت و استفاده از مطالب مبلغان اعزامی  ترغیب کنند.


سرپرست اداره تبليغات اسلامی گیلانغرب  این نکته را هم یاد اور شد و ابراز داشت :به منظور استفاده هرچه بهتر از معارف و علوم دینی ،مسئولین مساجد، هیات مذهبی و سازمان ها در صورت درخواست مٌبلغ می توانند با مراجعه حضوری به اداره تبلیغات اسلامی  گیلانغرب یا با شماره تلفن  08343222005 تماس بگیرند.