مطلع الفجر11:48 - 1395/02/22
امام جمعه گیلانغربدر مراسم روز جانباز:

اقتدارامروز انقلاب اسلامی به یمن ایثارگری شهدا و جانبازان است/عده ای با برگزاری بساطهای مختلط در صدد اعمال تفکرات لیبرالی هستند/مراجع امنیتی و نظارتی در شهرستان با برنامه های غیر شرعی و عرفی برخورد کنند

مطلع الفجر:امام جمعه گیلانغرب گفت :اقتدارامروز انقلاب اسلامی به یمن ایثارگری شهدا و جانبازان است و امروز ترویج و اجرای برنامه ی با رنگ و بوی لیبرالی ،دون فرهنگ دینی و ارمانهای انقلاب، حرکت در مسیر مخالف سیره شهدا و جانبازان است .

به گزارش خبرنگارمطلع الفجر، امام جمعه گیلانغرب در مراسم گرامی روز جانباز  همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل العباس .ع. در تالار آموزش و پرورش گیلانغرب غرب  ضمن تبریک اعیاد شعبانی و گرامی داشت روز پاسدار و جانباز جایگاه معنوی  جانبازان را یاد اور شد و گفت : امروز حضور جانبازان در عرصه های انقلاب  به قیمت خود انقلاب است  چرا که اگر انقلابی محقق شود اما انقلابیون ان بعد از چند صباحی مردد و پشیمان گردند ان حرکت انقلابی ماندگار نخواهد بود .

حجت الاسلام مهری  همچنین یاد اور شد:حقیقتاًمقام جانبازان در برابر خداوند همانند مقام شهدا از جایگاه والایی برخوردار بوده و مقام این بزرگواران توصیف‌ نشدنی است.

 

وی همچنین در این  مراسم در انتقاد به نحوه اجرا و برگزاری برنامه ای که از روزهای اخیر در شهرستان گیلانغرب تحت عنوان "جشنواره قومیتها "در گیلانغرب با حضور مختلط زنان و مردان در پارک فلاحت گیلانغرب  برگزار شده است سخنانی را ابراز داشت . 

حجت الاسلام مهری از رویه کار مجریان این برنامه و همچنین عدم برخورد برخی نهادهای نظارتی در قبال شکل غیر عرفی این برنامه به شدت  انتقاد کرد و اظهار داشت: عده ای امروزبه بهانه شادی،بساطهای مختلط که بدور از غیرت ایرانی و روح تعهد دینی است برپامیکنند و خود مروج فرهنگ لیبرالی،لودگی وبیغیرتی شده اند.


وی تصریح کرد:مجریان و متولیان  این برنامه  برای اینکه مشکلات ،محرومیتها و بیکاری را از یاد ببرنددر دیدگاههای غربی و لیبرالی را بروی مردم باز کرده و با اخذ مجوز از یک رده غیر مسئول  برنامه های دون شان اسلام و عرف اجرا میکنند ،کجایند نهادهای نظارتی تا از اجرای این رویه ممانعت کنند؟

وی با اشاره به اینکه مجریان این برنامه مسئولان مرتبط شهرستانی را دور زده و اکثریت به اتفاق انها را بی خبر از برگزاری این مراسم گذاشته اند خطاب به برگزار کنندگان گفت : چراباید همیشه تذکراتی که  به شکل قانونی داده میشود از همان لحظه اول و به شکل دوستانه نپذیرید و کار و فکر خود را اصلاح نکنید ؟ چرا باید همیشه به منظور القای راه درست  از کانال و تریبونهای عمومی به شما تذکر داد ؟

 

امام جمعه گیلانغرب گفت : نباید به منظور  فراموش کردن درد و مشکلات و چالش بیکاری در بین کمردم انها را با برپا کردن محافلی که در ان بستر گناه به واسطه اختلاط زن و مرد و بساط پایکوبی و رقص مهیاست فراهم کرد، هیچ کس با رویه شادی مردم مخالف نیست اما باید در چهارچوبه قانون  و رعایت غیرت و عرف برنامه های شادی آفرین تدیون و اجرا کرد .