سرویس: سیاسیکد خبر: 91304|09:22 - 1394/03/27
نسخه چاپی

یادداشت /لطف اله پرندین

فتنه 88حیله ناکام سبزپوشان اموی علیه علی زمان(ع)بود/سران فتنه مزدورسیا و موساد بودند

فتنه 88حیله ناکام سبزپوشان اموی علیه علی زمان(ع)بود/سران فتنه مزدورسیا و موساد بودند
مطلع الفجر:فتنه گران با دستور طراح انقلاب های رنگی نخست شال سبز علوی را نماد خود قرار دادند و بعد از ناکامی در جلب رای مردم با تئوری "فشار از پایین و چانه زنی از بالا" دستورات تئورسین های انقلاب رنگی را در ایران مو به مو اجرا کردند

یادداشت میهمانمطلع الفجر- لطف اله پرندین*/در سه دهه اخیر خرداد های پرتلاطمی از عمر انقلاب سپری شده که هر گدام از آنها پیام های غمناک و شاد آفرینی را به همراه داشته است اگر بخواهیم از خرداد سال 1368 خورشیدی شروع کنیم می توان گفت که این خرداد دو روی متفاوت برای نظام و انقلاب نوپای ایران داشت از یک سو ایران را در غم از دست دادن پدر معنوی خود یعنی معمار انقلاب، "خمینی کبیر" فرو برد و در سوی دیگر بر خلاف هجمه های دشمنان قسم خورده خارجی و فرصت طلبان داخلی ولایت جامعه را در دست فقیه جامع شرایط قرار داد تا کشتی انقلاب بدون کمترین تلاطمی در رسیدن به ساحل انتظار حکومت جهانی فرزند زهرا(س) حرکت کند.


اما خرداد بازهم حادثه آفرید 8 سال بعد از رحلت امام بزرگوار خرداد 76 طیف ساختار شکن در ایران با نام دوم خرداد و مشارکتی ها ظهور کردند. رییس دولت اصلاحات که در کمال ناباوری توانسته بود در نظام مردم سالار کشور بیشترین آرا را از آن خود کند بعد از جلوس بر تخت ریاست جمهوری، قدر دان رای مردم نشد و با نزدیک شدن به مشارکتی ها و نهضت آزادی روز به روز فاصله خود را با اصول و مبانی اساسی انقلاب بیشتر کرد.


اما خرداد های پرحادثه به 76 ختم نشد و این بار خرداد 88 شروع شد. طیف ساختار شکن و رانده شده از انقلاب که بعد از پیروزی تفکر عدالت، تنها خاطره یی از ساختار شکنی و ولایت گریزی آنها برای مردم باقی مانده بود، سعی داشتند با طرفند های مختلف خود را وارد سازکارهای انتخاباتی کنند آنها که در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، مجلس هفتم و مجلس هشتم به شدت از امت انقلابی تو دهنی خورده بودند، این بار در رویای خود انقلابی رنگی با سو استفاده از احساسات دینی مردم طراحی کرده بودند.

 انقلاب رنگی و کشاندن مردم به خیابان ها بهانه می خواست؛ انتخابات 88 بهانه خوبی برای آنها بود ساختار شکنان این انتخابات را پلی برای رسیدن به اهداف خود می دانستند آنها که در ماه های قبل از انتخابات از پیروزی در کارزار سیاسی انقلابی ناامید بودند، با جلو انداختن "میرحسین موسوی" به لقب نخست وزیر امام (ره) سعی داشتند افکار عمومی را به طرف خود جلب کنند.


بر هیچ کس پوشیده نبود که میر حسین موسوی بعد از 20 سال انزوای سیاسی نه توان رقایت با رییس جمهور وقت داشت و نه نسل جدید خاطره آنچنانی از وی در ذهن داشتند، این جماعت با دستور طراح انقلاب های رنگی نخست شال سبز علوی را نماد خود قرار دادند و بعد از ناکامی در جلب رای مردم با تئوری "فشار از پایین و چانه زنی از بالا" دستورات تئورسین های انقلاب رنگی را در ایران مو به مو اجرا کردند.


این گروه که در روز ها و ماه های بعد از انتخابات از سوی امت حزب اللهی ایران به معاندان اسلام معروف شدند چند روز ایران را به قائله "جنگ احزاب" در صدر اسلام تبدیل کرده بودند، تئورسین و پهلوان پنبه ی آنها در این جنگ سعی داشت با بازی کردن نقش "عمرو بن عبدود" با نامه بدون سلام به مقام ولایت طرح نبرد با علی (ع) زمان را کلید بزند، این افراد که تمام حیثیت و اعتبار گذشته خود را از انقلاب و ولایت گرفته بودند، در فتنه 88 دچار آلزایمر سیاسی شده و بدون توجه به نقش رهبری خود را در مقابل رای مردم قرار دادند.


آنها که سودای خوش انقلاب های رنگی را در رویای خود می دیدند با قشون کشی خیابانی و استفاده از احساسات پرهیجان روزهای انتخاباتی به دنبال پیاده کردن تئوری "فشار از پایین و چانه زنی از بالا" بودند. آنها که روز نخست سعی داشتند با سکوت رفتار ساختار خود را در جامعه پیاده کنند در روزهای بعد چهره واقعی خود را نشان داده و با تخریب اموال عمومی و حمله به پایگاه های مقاومت بسیج سعی داشتند با به دست آوردن سلاح و مهمات کشور را به سوی درگیری های خیابانی سوق دهند.
سبز پوشان اموی که امروز همفکران آنها در عراق و سوریه رنگ بیرق خود را به سیاه تغییر داده اند ابتدا باشعار تقلب در انتخابات وارد قشون کشی خیابانی شده و در ادامه با نشانه گرفتن اصل اساسی انقلاب یعنی "اسلام و ولایت" نقاب از چهره پلید خود برداشتند.

 این گروه آشوب طلب که تئورسین های عمده آنها اصلاح طلبان دوم خردادی بود با کمک مهره های سوخته انقلاب سعی داشتند کشور را به محلی برای تردد سلطنت طلبان،پژاک، جندل الشیطان و همجنس بازان تبدیل کنند اما درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم انقلابی در کنار رشادت های نیرو های مردمی و بسیج خواب شیرین فتنه گران را به کابوش وحشتناک انزوا تبدیل کرد تا جای که بعد از خطبه تاریخی امام خامنه ای مردم بصیرت خود را به رخ خس و خاشاک مدعی انقلاب کشاندند و آنها را در میدان های ساختار شکنانه خود تنها گذاشتند.


از خرداد نوشتیم اما رقم زدن حوادث تلخ فتنه 88 ما را از تاریخی ترین حادثه خرداد دور کرد ، اتفاقی که شاید در ذهن هیچ کارشناس و تحلیلگر برجسته داخلی و خارجی نمی گنجید جایی که کشور 7 روز تمام توسط داعشیان سبز ایران نا امن بود و رهبر انقلاب همواره آنها را به قانون و بازگشت به دامن مردم دعوت کرد ولی این عروسک های خیمه شب بازی "سیا"، "موساد" و " ام . ای . 6" بر خر مراد سوار شده و سرمست از حضور مردم در روزهای قبل از انتخابات در کارنوال ها بودند سعی داشتند شعار شورش " تقلب بهانه است، اصل نظام نشانه است" را اجرا کنند.


کاسه صبر مقام ولایت در 29 خرداد لبریز شد معظم له با حضور در تریبون نماز جمعه تهران یکی از تاریخی ترین روزهای انقلاب و شاید مهمترین روز انقلاب را رقم زد.ولی امر مسلمین در این روز با بیانات گهر بار ضمن آنکه قدردان حضور مردم در انتخابات و حماسه 40 میلیونی 22 خرداد بود، به تشریح اهداف دشمن و نیرو های دست نشانده آنها پرداخت. در حالی که دست سران فتنه گر و دو تن از کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری برای مردم تا قبل از این خطبه ، رو شده بود اما رهبر انقلاب بر طبق آیین مولا علی(ع) سعی داشت دفع حداقلی و جذب حداکثری را در دستور کار خود قرار دهد.


معظم له با بیان اینکه هر چهار کاندید انتخاباتی از فرزندان انقلاب هستند سعی داشت از دست دو کاندید معترض را گرفته آنها را از فتنه یی که دشمنان داخلی و خارجی برای آنها تدارک دیده بودن نجات دهد، اما این دو شخص با کمک دوستان داخلی نه تنها به ندای ولی امر خود گوش نداده بلکه در روز بعد با تجمع در سطح شهر تهران ثابت کردند فتنه 88 بدون برنامه نبوده بلکه تدارکات آن از چند سال پیش شروع شده است.


در سلسله یادداشت دیگر، سعی بر آن است که نقش تاثیر گذار امام خامنه ای و پیام های ویژه نماز جمعه 29 خرداد 88 را به صورت ویژه بررسی شود.

* کارشناس مسائل سیاسی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد