کد خبر: 108085|09:58 - 1395/09/09
نسخه چاپی

یادداشت/

کلید خوردن خوداِبرازی کاندیداهای شورای شهرگیلانغرب و به صف شدن لیست بندها

کلید خوردن خوداِبرازی کاندیداهای شورای شهرگیلانغرب و به صف شدن لیست بندها
مطلع الفجر: اگرچه در سطح گسترده تری نسبت به دوره های قبل در گیلانغرب ،تکاپوی انتخاباتی برای تاثیر گذاری در انتخابات شورای شهر آتی آغاز شده است اما تداوم این امر با شتاب بیشتری در روزهای اینده ادامه خواهد یافت.

مطلع الفجر-یادداشت/اگرچه در سطح گسترده تری نسبت به  دوره های قبل  در گیلانغرب ،تکاپوی انتخاباتی برای تاثیر گذاری در انتخابات شورای شهر آتی که چندماهی می شود  آغاز شده است  نود یافته اما تداوم این امر با شتاب بیشتری در ماههای پیش رو  ادامه خواهد یافت.

در این فضای  بومی و مردمی اکثریت افراد و گروهها سعی خواهند کرد افکار عمومی و گروههای مرتبط با خود را با تصمیم خود همراه کنند، اینکه در این فعل خود موفق خواهند بود مساله ای است که آرای مردمی مشخص خواهد کرد.


موسم پر التهاب انتخابات پنجمین دوره شورای شهر در گیلان غرب نیز همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار می شود، در این میان انتخابات شورای شهرگیلانغرب فضا و معادلات خاص خود را خواهد داشت.

بر اساس آنچه از محافل عمومی شهر  و بر آیند اظهار نظر ها به گوش می رسد  مدعیان کاندیداتوری و لیست بندها چندماهی می شود به طور علنی کار خود را آغاز کرده اند و  در حال رایزنی و خود ابرازی هستند و حتی در قالب کانال های تلگرامی و شبکه های اجتماعی نیز فعالیت اغازینی را کلید زده اند .

در پالایش فعالیتی و رصد عملکردی ،گروهی که اکنون عضو شورا هستند روندی جداگانه دارند، اما نفرات بیرون از شورا که قصد کاندیداتوری دارند بیش از گروه اول فعالند، افراد داخل شورا الان بیشتر به دنبال تثبیت بدنه رای سابق و لیست بندی هستند و البته هستند کسانی که در حال افزایش خدمات خود به شهروندان و محلات و ... برای بدست آوردن آرای بیشتر اند.

انتخابات از هر نوع و در هر سطحی که باشد شهروندان موظفند و بلکه مختارند تا راجع به آن تعقل و تفکر کند که بهترین راه درست رفتار در فضای انتخاباتی چیست ؟ چه کسانی شایستگی و لیاقت دارند تا امور مردم را بر عهده بگیرند؟و نهایتا کدام چهره های انتخاباتی که با خود ابرازی جدیداً قدم در حوزه انتخابات گذاشته اند لیاقت خدمت را دارند .

قبلا  نیزپایگاه خبری  مطلع الفجر،بر اساس فعالیتهای چهره های احتمالی کاندیداتوری انتخابات شورای شهر گیلانغرب، مطلبی+را درج کرده بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد