کد خبر: 106908|08:00 - 1395/07/23
نسخه چاپی

یادداشت؛

سفر رهبر معظم انقلاب به گیلان غرب منشا خیرات مادی و معنوی زیادی برای این خطه بود

سفر رهبر معظم انقلاب به گیلان غرب منشا خیرات مادی و معنوی زیادی برای این خطه بود
مطلع الفجر:سفر پرخیروبرکت رهبر معظم انقلاب به شهرستان گیلانغرب در 23 مهرماه سال 90 دستاوردهای بسیار ارزشمندی را برای این شهرستان در پی داشته است.

یادداشت مطلع الفجر/مهرماه ماه حماسه های جاویدان ساکنان دومین شهرمقاوم کشور گیلانغرب سرافراز است  و به راستی سفر پرخیروبرکت رهبر معظم انقلاب به شهرستان گیلانغرب در 23 مهرماه سال 90 دستاوردهای بسیار ارزشمندی را برای این شهرستان در پی داشته است .

 

حقیقتا مهر ماه در اذهان  مردم مقاوم و مرزدار گیلانغرب یاد اور دو مناسبت و رویداد بسیار عزیز و عزتمند و به نوعی حماسه هایی بیادماندنی است .

چهارم مهرماه سالروز حماسه بزرگ دفاع از سرزمین اسلامیمان در سال 59  که نشان از حماسه های بی بدیل از مقاومت و حماسه  این مردمان است  و 23 مهرماه حماسه دیگری و در فصل دیگر رخ داد .

حماسه 23 مهر ، مبین و تداعی کننده سفر معنوی و معززی است  و به بیانی حماسه توام با شور و شعور و آگاهی زنان و مردان سرافراز این خطه در استقبال باشکوه از مقام معظم رهبری رقم خورد وصفحه زرین دیگری بر صفحات پرافتخار تاریخ کهن این خطه از میهن اسلامی افزوده شد .

بدون تردید علاوه بر فیوضات و بهره مندی معنوی ساکنان این دیار از حضور مبارک مقام معظم رهبری، در حضور در بخش های مختلف با اعتباری بالغ بر 620 میلیارد ریال مصوبات این سفرپرباربوده است.

 بر  اساس اظهارات مسوولان  شهرستان  به یمن عنایت معظم له و پیگیری های مجدانه  مسوولان از مجموع طرح های مصوب سفر رهبر معظم انقلاب به گیلانغرب، 35 طرح نیز تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

 اگرچه حوزه طرح و برکات سفر رهبر معظم انقلاب به گیلان غرب گسترده و قابل تامل بود ولی اجرای طرح هادی در روستاهای قیلان، چشمه غلامی و چشمه حاجگه، بهرام وندی، مجتمع های آب رسانی گلین و نساردیره، برق رسانی شهری و روستایی، ساخت مجتمع فرهنگی تبلیغی، تجهیز بیمارستان الزهرا (س) و توسعه اورژانس، آسفالت راه های روستایی در 15 روستای بخش گواور و مرکزی، خدمات عمران شهری در سرمست و آسفالت معابر شهر گیلانغرب از مهمترین طرح های عمرانی مصوب سفر رهبری به گیلان غرب بود که به شایستگی در جهت رفع بسیاری از محرومیتها  و بهبود وضعیت معیشتی مردم  تدوین و اجرایی شده اند .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد