سرویس: اقتصادیکد خبر: 97125|11:21 - 1394/08/23
نسخه چاپی

با حضور مدیر کل گمرگ استان کرمانشاه انجام شد؛

انتصاب سرپرست جدید بازارچه مرزی سومار

انتصاب سرپرست جدید بازارچه مرزی سومار
مطلع الفجر:لحظاتی پیش مسئول بازارچه مرزی سومار که در فروردین ماه امسال و به منظور ایجاد تبادلات مرزی در شهرستان گیلانغرب افتتاح گردید معارفه شد.

به گزارش خبرنگارمطلع الفجر، لحظاتی پیش "وحید گچی" با حضور رییس گمرگ استان کرمانشاه ، فرماندار گیلانغرب و جمعی از مسئولان شهرستانی و بخشدار سومار در مرکز بازارچه سومار  ، به عنوان رییس  این بازارچه مرزی معرفی شد.

 

وحید گچی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس و استاد دانشگاه است.  

 

بازارچه مرزی سومار در سالهای اخیر به عنوان یکی از ظرفیتهای مهم برای شهرستان گیلانغرب و راهکاری برای برون رفت این شهرستان از محرومیتها تلقی شده است .

 

خلاف نظر سطحی و غیر مستندی که  برخی اظهارنظرها که بازارچه مرزی سومار می تواند تاثیر منفی بر دیگر بازارچه های استان داشته باشد، اما حقیقت این است که بازارچه سومار خود ظرفیت‌های جدیدی را برای استان کرمانشاه رقم خواهد زد

.

بازارچه مرزی سومار در شهرستان گیلان غرب  به علت نزدیکی به بخش عرب نشین عراق می‌تواند آینده ای بسیار طلایی به دنبال داشته باشد که این می تواند امتیاز اقتصادی مثبتی برای استان کرمانشاه به دنبال داشته باشد

.

مرزسومار در شهرستان گیلان غرب  نزدیکترین منطقه از نظر جغرافیایی به عتبات عالیات است که این خود می تواند پتانسیل های خوبی برای توسعه و ارتقا فرهنگی و مذهبی این بازارچه باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد