کد خبر: 97123|08:31 - 1394/08/23
نسخه چاپی

ستاد هماهنگی خدمات دهی به زائران اربعین در شهرستان گیلانغرب فعال گردید

ستاد هماهنگی خدمات دهی به زائران اربعین در شهرستان گیلانغرب فعال گردید
مطلع الفجر:در نشست اعضای این ستاد در محل فرماندار ی فرماندار شهرستان گیلانغرب از اتخاذ تمهیدات لازم بمنظور ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین در این شهرستان خبرداد

به گزارش خبرنگار مطلع الفجر، کرم محمدی  در این جلسه افزود: با توحه به اینکه یکی از مسیرهای اصلی تردد زوار به سمت کربلا شهرستان گیلانغرب و از محور گواور به سمت استان ایلام درنظر گرفته شده است لذا تمامی امکانات لازم شهرستان بمنظور خدمات دهی مطلوب به عزیزان زائر و سامان دهی این امر بسیج شده است .

 

وی افزود: استان کرمانشاه از قدیم الایام افتخار خدمتگزاری به زوار را داشته است و امروز هم با همان روحیه و منش این افتخار را دارد.

http://www.ostan-ks.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=71cfd416-ebdb-4d38-9d5f-162beb947556

فرماندار گیلانغرب تصریح نمود تدابیر لازم اتخاذ شده و هموطنان عزیز میتوانند بدون هیچ دغدغه خاطری از محور شهر سرمست در کمترین زمان ممکن به مهران برسند .

وی گفت امکانات مناسب بمنظور اسکان احتمالی و همچنین پذیرایی از زوار با استقبال خوب گروههای مردمی هیئات و دستگاههای اداری فراهم شده و مشکلی در این راستا وجود ندارد اکیپ های بهداشتی و درمانی، نظارت ، مراکز خدماتی ، جایگاه سوخت موسسات و بانک ها ، نانوایی ها و... سامان دهی و سازماندهی شده و تمهیدات اساسی اتخاذ شده است مرکز بهداشتی درمانی ومرکز فوریتهای شهرسرمست بصورت شیفت شبانه روزی و تمام وقت مجهز گردیده اند و آمادگی ارائه خدمات لازم حتی آزمایشات پزشکی فوری درخصوص بیماریهای واگیر مربوط به کشور عراق نیز امکان سنجی شده است ضمن اینکه طرح تشدید نظارت بهداشتی هم در اماکن عرضه مواد غذایی و رستورانهای شهر سرمست طی این ایام اعمال خواهد شد.

 

 امام جمعه شهرستان گیلانغرب در سخنانی با اشاره به اینکه مملکت ما یک مملکت حسینی و مردم ما مردمی علاقمند به اهل بیت عصمت و طهارت اند اگر امروز 37 سال است با عزت و افتخار و امنیت و آرامش ادامه حیات می دهیم و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی با اقتدار برافراشته است مرهون همین مکتب اهل بیت عصمت و هارت و اعتقاد به قیام امام حسین و مکتب عاشوراست که به برکت حضور مردم ، وجود ولایت فقیه و مسولین خدمتگزار هر روز نقشه های دشمنان برآب می گردد.

http://www.ostan-ks.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=d26c50fc-0a04-4d42-9efb-ff07e1122236

حجت الاسلام والمسلمین مهری تصریح نمود: ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان آمادگی جذب کمک های مردمی را برای پذیرایی شایسته از زوار عتبات عالیات نیز دارد و هموطنان عزیز میتوانند کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را تحویل نمایند.

وی همچنین  میزان کمکهای جمع آوری شده مردم گیلانغرب برای بازسازی عتبات عالیات را تاکنون 300 میلیون ریال اعلام نمود .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد