کد خبر: 95512|13:07 - 1394/07/12
نسخه چاپی

توصیفی ،تصویری؛

مراسم ختم جان باختگان حادثه منا در شهر گیلانغرب برگزارشد+ عکس

مراسم ختم جان باختگان حادثه منا در شهر گیلانغرب برگزارشد+ عکس
مطلع الفجر:مراسم ختم جان باختگان حادثه منا با حضور پر شور مردم و مسئولان در حسینیه دفتر امام جمعه گیلانغرب برگزار می شود .

 به گزارشمطلع الفجر،هماهنگ و همزمان با سراسر کشورمجلس بزرگداشت  جان باختگان حادثه منا از طرف مقام معظم رهبری در شهرستان گیلانغرب نیز برگزارشد .

 

در این مراسم که در حسینیه امام خمینی (ره)بیت امام جمعه و با حضور امام جمعه ، فرماندار، فرماندهی سپاه و مسئولین و مردم برگزارشد.

 

علاوه بر برنامه های مداحی و عزاداری، مدیر حوزه های علمیه این شهرستان در سخنانی با اشاره به اینکه خداوند کعبه را مکان امن و مورد احترام قرارداده است گفت: متاسفانه الان این حرمت توسط خائنین به اصلاح خادم آن شکسته می شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصریح نمود :یک مشت افراد بی دین و بی غیرت که ادعای خادمی به حرم را دارند بی کفایتی و  خصوصمت ورزی خود را عینیت بخشیده اند .

 

وی افزود: مکانی که خدا برای آن حرمت قائل شده است اگر توسط کسی شکسته شود مسلمان نیست اینها نوکران آمریکا و اسرائیل هستند که فقط میخواهنداربابانشان را ازخود راضی کنند.

 

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: فلسفه حج ابراهیمی فلسفه به معنای واقعی کلمه توحید است که اینها همه بنده یک خدا هستند پیرو یک دین ، یک پیغمبر و این یک روی حج است روی دیگر آن برائت از مشرکینی است که خادمین حرم افتخارشان به نوکری آن مشرکین است .

 

وی اذعان نمود:واقعه منا قلب دنیای اسلام و دل مسلمین را غمگین و خون نمود و اگر نبود بیانات دیده بان بزرگ جهان اسلام مقام معظم رهبری معلوم نبود اینها چه برنامه ای دارند لذا آگاه باشیم که نبی مکرم آمد در مکه لات و غزی و هبل را بیرون انداخت اما الان نماد این مشرکین همچنان در مکه وجود دارد. 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد