کد خبر: 94059|13:22 - 1394/06/09
نسخه چاپی

فرماندار گیلان غرب؛

ما دینمان را فدای منافع هیچکدام از کاندیداهای مجلس نخواهیم کرد

ما دینمان را فدای منافع هیچکدام از کاندیداهای مجلس نخواهیم کرد
مطلع الفجر:فرماندار گیلانغرب گفت:ما به عنوان مدیران اجرای انتخابات دین خود رانه تنها برای دنیای خودمان بلکه برای منافع هیچکدام از کاندیداهای انتخابات معامله نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگارمطلع الفجر،کرم محمدی در جمع مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان و در سالن جلسات فرمانداری گیلانغرب افزود:امسال سال انتخابات است یعنی نشاط سیاسی  و نشاط سیاسی  هم با شعار محقق نمی شود ما باید جلسه وهمایش داشته باشیم  البته ما که میگوییم منظور مردم ،جریانات سیاسی و احزاب همسو و منصف  به نظام  ائم از معتدل و اصلاح طلب و اصولگرا  است .

 

وی تصریح نمود : در سال 84  رهبر معظم انقلاب  در خصوص اهمیت فعالیت قانونمند احزاب  و در خصوص دو طیف سیاسی راست و چپ انها را به مشابه دو بال نظام خواندند  از این رو باید فضا را برای فعالیت قانونمدارانه احزاب  به منظور ایجاد و القاء نشاط سیاسی  فراهم نمود.

 

محمدی یاد اور شد: برای مهیا نمودن فعالیت در این راستا فرمانداری موظف است  امنیت  جلسات و همایش ها را با تمام توان  برقرار نماید.

وی ابراز داشت:البته اگرچه ممکن است در لابه لای این جلسات گروهی سخنرانی را دعوت کنند که طیف دیگر انرا قبول نداشته باشد اما در هر حال  این حق  گروههاست که انتخاب کنند اما در هر حال برای فرماندار و مسئولان شهرستان قانون بالاتر از خواست جناح های شهرستان است. 

 

فرماندار گیلا نغرب اظهار داشت:هرکسی که از نظر قانون بر اساس حکم مرجع صالح قضایی ممنوعیت فعالیت سیاسی و اجتماعی نداشته باشد ما موظف هستیم برنامه های انها را مدیریت کنیم حال ممکن است  جریان سیاسی کسی را دعوت کند و در حین مراسم هم دو ایراد پیش بیاید و سخنرانی تندی را ایراد کند اما در هر حال قانون و مقرارت هست و بر اساس مضامین خاص با آن فرد خاطی برخورد خواهد کرد.

 

محمدی اذعان داشت:من به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید این نوید را خواهم داد که  مراسم و همایش های قانونمند را حمایت میکنم ،از همه جناح ها ،علی رغم فکر متنوع سیاسی  همه  ما ،اما در عرصه اجرا هیچگاه انرادخالت  نخواهیم کرد و در انتخابات پیش ر هم انتخاب کردن و هم انتخاب شدن حق مسلم  ملت ایران است . نظام جمهوری اسلامی متعلق به این مردم است.

 

وی اظهار نمود: این ملت انقلاب را به پیروزی رساند و تعالی دادند  محاصره  و سختیهای تحریم ها را به جان کشیده اند، از امام و رهبری خود اطاعت نموده و خواهند کرد لذا ما به عنوان مدیران اجرای انتخابات  دین خود را نه تنها برای دنیای خودمان بلکه برای منافع هیچکدام از کاندیداهای انتخابات معامله نخواهیم کرد .

 

فرماندار گیلان غرب همه برادر و خواهر ما هستند اما در عرصه عمل ما مطیع قانون هستیم و انچه قانون امر کند انرا انجام میدهیم ،هم بنده و هم همکاران شورای  اداری شهرستان و همه کسانی که در عرصه انتخابات مسئولیت بر عهده خواهند گرفت حق ندارد له یا علیه هیچ کاندیدایی  موضوع گیری کنیم و هیچ کارمندی حق ندارد در وقت اداری  و با امکانات دولت برای انتخابات تبلیغ کند ، اما  هدف اصلی ما اجرای انتخالباتی پروشور و شعور در شهرستان گیلانغرب است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد