کد خبر: 93486|11:23 - 1394/05/28
نسخه چاپی

در اقدامی غیر منتظره؛

سرپرست منابع طبیعی گیلانغرب برکنار شد

سرپرست منابع طبیعی گیلانغرب برکنار شد
مطلع الفجر: در اقدامی غیر منتظره و در شرایطی که منابع طبیعی به گواه عموم عملکرد شایسته ای را در اطفاء حریق در ماههای گذشته در شهرستان داشته ، سرپرست منابع طبیعی گیلانغرب برکنار شد.

به گزارشمطلع الفجرو بر اساس اخبار واصله به این پایگاه ،در اقدامی غیر منتظره و در شرایطی که منابع طبیعی به گواه عموم عملکرد شایسته ای را در اطفاء حریق در ماههای گذشته در شهرستان داشته ، شب گذشته سرپرست منابع طبیعی گیلانغرب برکنار شد تا جبار ولی پور از دیگر کارکنان فعال منابع طبیعی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شود.

 

 محمد ابراهیمی که نزدیک به 15 ماه سکان مدیریت را در منابع  طبیعی شهرستان گیلانغرب برعهده داشت به حق عملکرد شایسته ای را در گیرو دار حوادث غیر مترقبه و بحرانی نظیر بیش از 18 مورد اتش سوزی چشمگیر در جنگلها و مراتع منطقه را به اجرا در آورد.

 اما در حالی که برخی ادارات شهرستان در حال نگاشتن لوح تقدیر و تدارک تشکر از ابراهیمی به خاطر فعالیت این نیرو و مجموعه تحت امرش در جریان اتش سوزی های اخیر بودند شب گذشته دستور برکناری او صادر شد.

 

ابراهیمی 15 ماه تصدی مدیریت منابع طبیعی گیلانغرب را بر عهده داشت .

از ابتدای مردادماه نیز تاکنون 10 مورد آتش سوزی درمناطق مختلف این شهرستان بویژه" ناودار،مله سرخ وقلاجه "رخ داده که به بیش از 30 هکتار از جنگلها و مرتع مشجر آن خسارتی بالغ بر دو نیم میایارد ریال وارد شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد