کد خبر: 92785|13:15 - 1394/05/13
نسخه چاپی

آتش سوزی گسترده در خیابان کریمخان تهران

 

 
 
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع سانحه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی 12 طبقه ای در خیابان کریمخان خبر داد و گفت: با تلاش آتش نشانان 29 نفر از ساکنان این مجتمع مسکونی نجات یافتند.
 
 
 
خبرگزاری ایرنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع سانحه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی 12 طبقه ای در خیابان کریمخان خبر داد و گفت: با تلاش آتش نشانان 29 نفر از ساکنان این مجتمع مسکونی نجات یافتند.

سید جلال ملکی افزود: در ساعت 3:32 بامداد امروز حادثه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان کریمخان (ساختمان های بهجت آباد) به سامانه 125 اعلام شد و ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه دو نردبان و خودروی تنفسی به محل اعزام شدند.

وی گفت: سانحه آتش سوزی در قسمت شوتینگ غربی مجتمع مسکونی 12 طبقه 24 واحدی که مملو از زباله بوده به یکباره صورت گرفته و دود زیادی طبقات را فرا گرفت.

ملکی با بیان اینکه گروهی از آتش نشانان مشغول خاموش کردن آتش و گروهی دیگر به همراه دستگاههای تنفسی به مدد افراد گرفتار شده پرداختند افزود: آتش نشانان در این موفق به نجات جان 29 نفر از ساکنان این ساختمان که در شرایط ناایمن گرفتار شده بودند شدند.

وی گفت: آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش و ایمن سازی کامل محل را در ساعت 4:38 در اختیار کارشناسان آتش نشانی برای بررسی علت وقوع این آتش سوزی قرار دادن

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد