کد خبر: 92717|15:39 - 1394/05/11
نسخه چاپی

به مطلع الفجر ارسال شد؛

جوابیه فرمانداری به اظهارات رییس تبلیغات اسلامی گیلان غرب

جوابیه فرمانداری به اظهارات رییس تبلیغات اسلامی گیلان غرب
مطلع الفجر: در پاسخ به اظهارات روز گذشته رییس تبلیغات اسلامی شهرستان گیلان غرب ، فرمانداری این شهرستان جوابیه ای را به پایگاه خبری مطلع الفجر ارسال نمود.

به گزارش خبرنگارمطلع الفجر، در پاسخ به اظهارات روز گذشته  رئیس تبلیغات اسلامی گیلانغرب مبنی براینکه کارمندان فرمانداری اقدام به شکستن کلید منزل وی نموده اند+،فرمانداری گیلانغرب به منظور تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی شایسته ، جوابیه ای را به این پایگاه ارسال نموده است که مضمون ان بدین شرح است:

 

مدیر مسئول محترم سایت مطلع الفجر گیلانغرب

سلام علیکم

با عنایت به چاپ مطلبی تحت عنوان (قفل خانه رئیس تبلیغات اسلامی شکسته شد) که در تاریخ 10/05/1394 در آن سایت بازتاب یافته است مقتضی است برابر ماده 23 قانون مطبوعات و رسانه، نسبت به درج جوابیه زیر با همان تیتر و فونت اقدام گردد.

 

واحد سازمانی مورد بحث در سال 1387 در اختیار احدی از کارکنان تبلیغات اسلامی گیلان غرب قرار داشته و آقای دوستیان بدون مجوز کتبی از سوی فرمانداری و عقد قرارداد در اداره کل راه و شهرسازی استان در آن مستقر می شود.

 

اقای دوستیان در تاریخ 30 شهریور 90 به عنوان معاون فرمانداری قصر شیرین منصوب و علی رغم تغییر جغرافیایی محل خدمت از تحویل واحد فوق خودداری نموده است.

 

بعد از انتصاب مجدد ایشان در سال 91 به عنوان رئیس اداره تبلیغات گیلان غرب وی در ساختمان تبلیغات اسلامی مستقر گردیده است و همچنان در آنجا سکونت دارد  و در این مدت (30شهرویر90) لغایت 26/11/93 واحد سازمانی مذکور خالی از سکنه و بلااستفاده رها شده است.

 

به دلیل  عدم استفاده از واحد مذکور قفل در ورودی آن توسط فرد یا افرادی شکسته و شیر الات آن به سرقت رفته بود که این موضوع مورد تایید همسایگان محترم واحد مذکور قرار دارد.

 

با عنایت به مراتب فوق در تاریخ 26/11 /93 یعنی 6 ماه قبل، متقاضی استفاده از منازل سازمانی به فرماندار محترم وقت مراجعه و تقاضای استفاده  واگذاری آن را می نماید.

 

در راستای جلوگیری از تخریب بیش از حد واحد مذکور و استفاده بهینه از امکانات موجود و خالی بودن منزل مسکونی جناب آقای مهندس اکبری فرماندارمحترم وقت  با استفاده از اختیارات قانونی خویش دستور واگذاری آن را به احدی از کارکنان دولتی را صادر می نماید.

 

در مطلبی چنین  از زبان رییس سازمان تبلیغات عنوان شده  است که قفل درب منزل رییس اداره تبلیغات اسلامی شکسته شده است در این خصوص ذکر چند نکته ضروری است:   الف: هماهنگونه که در بند 6 عنوان گردیده است این موضوع تقریبا 6 ماه پیش انجام شده است.

 

ب: درب منزل هیچگونه قفلی نداشته که شکسته شود.

 

ج:اصولا رییس تبلیغات اسلامی در منزل مسکونی مذکور سکونت نداشته که به عنوان منزل ایشان از واحد مذکور یاد شود.

 

د:تامل در موارد فوق و بی اطلاعی بیش از 5 ماه  ییس سازمان تبلیات اسلامی از وضعیت منزل مذکرور خود بیانگر بلا استفاده ماندن واحد سازمانی مورد بحث می باشد با این وجود و نظر به مطالب ذکر شده ادعای مطرح گردیده بی اساس می باشد.  

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد