کد خبر: 92652|16:59 - 1394/05/10
نسخه چاپی

در اقدامی عجیب؛

قفل خانه رییس تبلیغات اسلامی شکسته شد/ حجت الاسلام دوستیان: تعرض از طرف کارکنان فرمانداری بوده است+عکس

 قفل خانه رییس تبلیغات اسلامی شکسته شد/ حجت الاسلام دوستیان: تعرض از طرف کارکنان فرمانداری بوده است+عکس
مطلع الفجر : در اقدامی عجیب بدون اطلاع و هماهنگی قفل درب منزل رییس سازمان تبلیغات اسلامی گیلانغرب را شکستند، این مسئول مدعی است که کارمندان فرمانداری اقدام به این عمل نموده اند.

 در گفتگویی اختصاصی با خبرنگارمطلع الفجر،رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گیلانغرب  در خصوص اینکه اشخاصی بدون اجازه و اطلاع وی نسبت به شکستن قفلهای درب ساختمان وی اقدام نموده اند اظهار رنجش و شکوایه نمود.

 

حجت الاسلام والمسلمین دوستیان در این خصوص به خبرنگار مطلع الفجر گفت: به این منظور ما شکوایه و نامه خود را به فرمانداری ارائه نموده ایم مبنی بر اینکه منزل مسکونی رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بدون اجازه وی اقدام به شکستن درب ان نموده اند و وسایل منزل و اموالی را در ان قرار داده اند.

 

 وی تصریح نمود : ما با پیگیری دریافته ایم که این اقدام توسط کارمندان فرمانداری انجام شده و در واقع تعرض به حقوق شخصی  بنده بوده و اگرچه در این خصوص فرماندار هم پیگیر است اما تاکنون به من نتیجه را نداده است او گفته که در حال بررسی هستم.

 رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گیلانغرب   گفت من از این حرکت از سوی هر شخص و یا گروهی بوده نگران دلخور و شکایت دارم چرا که  اقدامی نا شایست و تعرضی نابخشودی است.

 

 هنوز اطلاعات دقیقی از نام اشخاص و هدف انها از انجام این اقدام به درستی در دسترس نیست

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد