سرویس: کرمانشاهکد خبر: 92574|14:42 - 1394/05/07
نسخه چاپی

رئیس تدارکات و خدمات دانشگاه رازی کرمانشاه:

مجتمع کلاسی دانشگاه رازی کرمانشاه به بهره‌ برداری می‌رسد

 مجتمع کلاسی دانشگاه رازی کرمانشاه به بهره‌ برداری می‌رسد
مطلع الفجر: رئیس تدارکات و خدمات عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: مجتمع کلاسی دانشگاه رازی کرمانشاه به عنوان یکی از بی‌نظیرترین پروژه‌های عمرانی دانشگاهی مهر امسال آماده بهره‌برداری است.


به گزارش مطلع الفجر، یدالله سبکراه اظهار داشت: عملیات احداث پروژه مجتمع کلاسی دانشگاه رازی با زیربنای ۳ هزار و ۴۵۰ متر مربع در ۳ طبقه و با صرف ۴۵ میلیارد ریال اعتبار در مراحل پایانی قرار دارد و مهر ماه امسال نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی پیمانکار پروژه مجتمع کلاسی دانشگاه رازی را شرکت سراگستران افلاک عنوان کرد و افزود: این مجتمع از بی‌نظیرترین پروژه‌های دانشگاهی در استان است که از محل اعتبارات عمرانی تامین اعتبار شده و پایان عملیات احداث آن نیز هفته نخست شهریور ماه امسال است.

 

سبکراه همچنین از افتتاح و بهره‌برداری پروژه خوابگاه خواهران دانشکده کشاورزی تا اوایل مهر ماه امسال خبر داد و گفت: این خوابگاه دارای ۳ هزار و ۶۵۹ مترمربع زیربنا بوده و از محل اعتبارات عمرانی ۴۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تامین اعتبار شده و هفتم شهریور ماه آماده بهره‌برداری است.

 

رئیس تدارکات و خدمات عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه در تشریح دیگر پروژهای عمرانی این دانشگاه گفت: عملیات احداث دانشکده برق و کامپیوتر به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده و برای این منظور به اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان نیاز داریم.

 

وی به آغاز عملیات تکمیل سوله ورزشی دانشکده کشاورزی اشاره کرد و افزود: قرار داد این پروژه منعقد شده و این سوله ورزشی در حال تکمیل است همچنین دانشکده شیمی نیز با تامین اعتبار در حال احداث است که این پروژه با ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بیشترین اعتبارات پروژه‌های عمرانی دانشگاه را به خود اختصاص داده است.

 

سبکراه در پایان بیان کرد: ساخت آزمایشگاه مرکزی دانشگاه رازی کرمانشاه در دست اقدام بوده و دانشکده معماری و دانشکده اقتصاد و حسابداری نیز در حال ساخت است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد