کد خبر: 92569|10:49 - 1394/05/07
نسخه چاپی

آپارتمان‌ های دو منظوره در بازار اجاره

 
 
 
 
 
بازار اجاره مسکن در روزهای میانی فصل جابه‌جایی‌ها، این روزها، شاهد عرضه متنوع‌ترین فایل‌های مسکونی نسبت به سایر ماه‌ها و روزهای سال است.
 
 
 
روزنامه دنیای اقتصاد: بازار اجاره مسکن در روزهای میانی فصل جابه‌جایی‌ها، این روزها، شاهد عرضه متنوع‌ترین فایل‌های مسکونی نسبت به سایر ماه‌ها و روزهای سال است.

در شرایطی که این روزها، بازار اجاره پررفت و آمدترین روزهای خود را پشت سر می‌گذارد، تنوع فایل‌های موجود در بنگاه‌های مسکن، امکان انتخاب بیشتری برای متقاضیان اجاره مسکن ایجاد کرده است.

در میان انبوه فایل‌های موجود در بازار اجاره، علاوه بر موارد معمولی، برخی مستاجران به فایل‌هایی برخورد می‌کنند که قیمت آنها با مشخصات آپارتمان عرضه شده به بازار اجاره بسیار فاصله دارد.

به عنوان مثال، طی روزهای اخیر، مالکی، واحد 25 مترمربعی خود را در محدوده تهران پارس، با اجاره ماهانه یک میلیون و200 هزار تومان به اضافه 50 میلیون تومان ودیعه، به بازار اجاره عرضه کرده است.

یا در فایل دیگری، مبلغ درخواستی مالک آپارتمان 52 متری در خیابان فاطمی، معادل 50 میلیون تومان رهن به علاوه اجاره ماهانه یک میلیون و 500 هزار تومان ذکر شده است.

بررسی‌های به عمل آمده از این دسته آپارتمان‌های با اجاره بالا حاکی است، این آپارتمان‌ها در شرایطی قرار دارند که هر چند سند و کاربری آنها مسکونی است اما موقعیت آنها طوری است که می‌توان برای موارد اداری یا تجاری هم از آنها استفاده کرد و به همین علت است که مالک، با در نظر گرفتن اجاره بالا، از این طریق به متقاضیان بازار اجاره اعلام کرده که علاوه بر سکونت می‌توانند از این واحد برای کسب‌و‌کارهای کوچک و کم‌رفت و آمدتر هم استفاده کنند.

در کنار این دسته از فایل‌ها، مالکان دیگری هم هستند که برای آنکه زودتر واحدشان اجاره برود و فایلشان در بنگاه بسته شود، شرایط مناسبی را برای اجاره آپارتمان خود در نظر گرفته‌اند.

یکی از این موارد، آپارتمانی 93 متری در محدوده اشرفی اصفهانی است که با شرایط 70 میلیون تومان رهن کامل به بازار اجاره عرضه شده است.
 
آپارتمان‌ های دو منظوره در بازار اجاره
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد