کد خبر: 92245|09:56 - 1394/04/31
نسخه چاپی

عذرخواهی از مطلع الفجر به خاطر ارسال یک یادداشت

عذرخواهی از مطلع الفجر به خاطر ارسال یک یادداشت
مطلع الفجر در این مورد خاص حمل بر صحت کرده و با توجه به عذر خواهی آقای میرزایی از مطلع الفجر و داعیه جناب پرندین می پذیریم که این یادداشت متعلق به ایشان نبوده است...

مطلع الفجر/انتشاریادداشت واصله به این پایگاه خبری با عنوان"فتنه88حیله ناکام سبزپوشان اموی علیه علی زمان(ع)بود/سران فتنه مزدورسیا و موساد بودند"منتصب به آقای لطف اله پرندین از سوی اقای غ. میرزایی و بعد از قرار گرفتن در خروجی سایت عکس العملهای متنوع و گاها غیر منتظره ای را بر انگیخت.

 تا جایی که با فاصله3روز ازانتشار مطلب یاد شده اقای پرندین این مطلب را درپایگاههای اجتماعی نظیر وایبر و تلگرام تکذیب کرد

 اما بعد ازاین جریان بود که اقای میرزایی از فعالان سیاسی استان که در یکی از رسانه های کشوری فعالیت دارند وقبلا یادداشت هایی نظیر"یمن ؛ملتی که در برابر ظلم و بی عدالتی ودیکتاتوری به پا می خیزد"راازسوی اقای پرندین در اختیار پایگاه خبری تحلیلی مطلع الفجر قرارداده بودند درتماسی تلفنی با مدیر مسئول پایگاه با ابراز عذر خواهی از پایگاه ومخاطبین ان اظهارداشت:یادداشت یاد شده با عنوان"فتنه 88حیله ناکام سبزپوشان اموی علیه علی زمان(ع)بود/سران فتنه مزدورسیا و موساد بودند"متعلق به اینجانب است که براثر یک اشتباه با نام اقای پرندین برای سایت مطلع الفجر ارسال شد.


 میرزایی حتی در پایگاه های خبری دیگر استان نیز چنین ابراز داشته اند :ضمن پوزش وعذرخواهی از مدیرسایت مطلع الفجروهمشهریان عزیزم به اطلاع می رساند مطالب منتشره نظر شخصی اینجانب بوده واقای لطف الله پرندین هیچ نقشی در نگارش این یادداشت نداشته اند.

بعد از این ماجراها اقای لطف اله پرندین از پایگاه خبری مطلع الفجر بازدید و باز هم مدعی شد که یادداشت مذکور که به واسطه آقای میرزایی (دوست و رابط قبلی ایشان) به مطلع الفجر رسیده نظر ایشان نیست.

گرچه همانطور که گفته شد آقای میرزای پیشتر یادداشت از طرف آقای پرندین به مطلع الفجر ارسال کرده و ایشان نیز تکذیب نمی کردند. اما در این مورد خاص حمل بر صحت کرده و با توجه به عذر خواهی آقای میرزایی از مطلع الفجر و داعیه جناب پرندین می پذیریم که این یادداشت متعلق به ایشان نبوده است...

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد