کد خبر: 91852|11:46 - 1394/04/10
نسخه چاپی

با تلاش نیروهای انتظامی انجام شد؛

متلاشی شدن باند سارقان احشام کوچ رو

متلاشی شدن باند سارقان احشام کوچ رو
مطلع الفجر:در پي شکايت تعدادی از عشاير کوچ رو در شهرستان گيلانغرب مبنی بر سرقت احشام آنان بررسی خبر در دستور کار فرمانده انتظامي شهرستان قرار گرفت.

به گزارشمطلع الفجر،جانشين فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگيری سه سارق حرفه ای که با تشکيل باند سرقت احشام عشاير کوچ رو را به سرقت می بردند، خبر داد.

سرهنگ کیومرث عزیزی گفت: در پي شکايت تعدادی از عشاير کوچ رو در شهرستان گيلانغرب کرمانشاه مبنی بر سرقت احشام آنان بررسی خبر در دستور کار فرمانده انتظامي شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهميت موضوع طرح مبارزه با مبارزه احشام در سطح شهرستان گيلانغرب با هدف شناسايی و دستگيری سارقان و افزايش توان کشف سرقت ها به مرحله اجرا گذاشته شد.

جانشين فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصريح کرد: با انجام کار اطلاعاتی و پليسی، در عملياتی غافلگيرانه طی مدت ۴۸ ساعت ماموران موفق به شناسايی و دستگيری سه نفر از سارقان حرفه ای احشام شدند.

وی اظهار کرد: پس از انجام تحقيقات و بازجوئی هاي فنی با توجه به ادله متقن پليس متهمان لب به اعتراف گشودند و به سرقت ۹۰ راس احشام از عشاير کوچ رو اقرار کردند.

جانشين فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پايان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکميل تحقيقات و تشكيل پرونده به دادسرا اعزام شدند و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد