کد خبر: 91849|15:08 - 1394/04/09
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب؛

نباید با سخنان نسنجیده باعث تفرقه انگیزی در جامعه شد/دولت باید نسبت به حل مشکلات عدیده گیلا ن غرب نگاه ویژه ای داشته باشد

 نباید با سخنان نسنجیده باعث تفرقه انگیزی در جامعه شد/دولت باید نسبت به حل مشکلات عدیده گیلا ن غرب نگاه ویژه ای داشته باشد
مطلع الفجر: امام جمعه گیلان غرب گفت: دولت و مجلس و سایر صاحب فکران و اهل قلمها مراقب باشند با نگاه ویژه به اصل همدلی و همزبانی زیر چتر ولایت بدور از هرگونه مواضع نسنجیده باعث تفرقه افکنی نگردند .

 به گزارش خبرنگارمطلع الفجر،امام جمعه شهرستان گیلان غرب در مراسم معارفه فرماندار گیلان غرب ، ضمن تاکید بر ضرورت همدلی و هم زبانی در بین مسئولان  و ملت گفت :جامعه اسلامی  جامعه ای یک پارچه  و واحد بر مبنای وحدت و اتحاد است و اعضای ان  در کنار هم پیوندی نا گسستنی  دارند و بدین سان موجبات تقویت هم را فراهم می اورند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد طه مهری  تصریح نمود :روحیه همدلی و هم زبانی  در معرض تهدید  و اسیب های جدی است  و بی توجهی  به ان میتواند برای جامعه و نظام زیان اور باشد .

حجت الاسلام مهری یاد اور شد : دولت و مجلس و سایر صاحب فکران و اهل قلمها مراقب باشند با طرح سخنان و مواضع ، باعث و عامل تفرقه در جامعه نگردند.

وی به نقش روحانیت در تعالی و عزت نظام پرداخت و  اظهار نمود : اگر روحانیت که در همه صحنه های بعد از اسلام  و بعد از اسلام  همواره به عنوان پرچمداران  حق و حقیقت  حضور نداشتند  ، اگر این وحدت  کلمه نبود  به حق نمی توانستیم  حکومت ظالمانه طاغوتی را بر اندازیم و در این بین تنها راه شکر نعمت است  و مصون ماندن از نقشه شوم  و تفرقه افکنانه  دشمنان و  راه رسیدن  به قله های  تعالی و پیشرف  انقلاب زیر پرچم ولایت فقه  و پیروی ازفرامین رهبر منظم انقلاب  است و لاغیر .

 

  امام جمعه گیلان غرب در ادامه در سخنانی با اشاره به وجود برخی مشکلات در حوزه سدها، آب شرب روستاها ی شهرستان  و حوزه گازرسانی ،آسفالت راهها  وضعیت بازارچه سومار  ضرورت نگاه ویژه دولت برای حل معضلات موجود را خواستارشد و  گفت:  همه وظیفه داریم همه قوا و صاحبان فکر وقلم با نگاه ویژه به اصل همدلی و همزبانی زیر چتر ولایت و پرهیز از  هرگونه سخنان نسنجیده  مراقب باشیم  این مهم خدشه دار نگردد  
 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد