کد خبر: 90379|12:33 - 1394/03/06
نسخه چاپی

پردیس سینمایی شهرفیروزه در نیشابور افتتاح شد(+عکس)

 

سینما شهر فیروزه نیشابور با حمایت موسسه سینما شهر و مدیران استانی در سه سالن مجهز به پخش دیجیتال و صدای دالبی گشایش یافته است.

عصرایران-پردیس سینمایی شهر فیروزه  که سه سالن مجهز به پخش سیستم دیجیتال دارد و با ظرفیت ۵۸۷ نفر با حضور حجت الله ایوبی؛ رییس سازمان سینمایی و جمعی از مدیران و سینماگران شامگاه دوشنبه ۴ خرداد در شهر نیشابور آغاز به کار شد.

رییس سازمان سینمایی در این مراسم با بیان اینکه راه اندازی این سه سالن، اتفاق خوبی برای نیشابور به عنوان مهد بزرگانی چون خیام و عطار نیشابوری است گفت: همه ما ایرانیان به این شهر می‌بالیم و امروز برای ما مدیران و سینمای ایران روز خوبی است و احداث این سه سالن، نشان از نوزایی و تولدی دیگر در سینمای ایران است.

ایوبی یادآور شد: خوراسان یعنی زادگاه خورشید و باید حق این سرزمین در عرصه فرهنگی ادا شود.

وی اظهار کرد: منطق الطیر عطار اثری جهانی است؛ ژان کلود کریر با نمایشنامه‌ای یک نفره را برگرفته از این اثر با عنوان گفت وگوی پرندگان در سراسر دنیا سفر کرد و همه مخاطبان دنیا دیدند که روایت مرغان عطار، مخاطب را برای برگشتن به خویشتن خویش دعوت می کند.

به گزارش گروه فرهنگی هنری عصرایران، سینما شهر فیروزه نیشابور با حمایت موسسه سینما شهر و مدیران استانی در سه سالن مجهز به پخش دیجیتال و صدای دالبی گشایش یافته است. این سینما در میدان حافظ نیشابور واقع است و هم اکنون دو فیلم نهنگ عنبر و اسب سفید پادشاه در آن اکران عمومی می شود.
 

 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد