سرویس: دانلودکد خبر: 89073|00:49 - 1394/02/07
نسخه چاپی

دانلود کنید: نرم افزار کنترل از راه دور کامپیوتر

دانلود کنید: نرم افزار کنترل از راه دور کامپیوتر
Ammyy یک نرم افزار بسیار خوب جهت کنترل کامپیوتر از راه دور است که برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که باید در هر لحظه به کامپیوترتان دسترسی داشته باشید نرم افزار Ammyy می توانید برای شما بسیار مفید و کاربردی باشد.
به گزارشسرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ حتما شما هم کم و بیش از نرم افزار team viewer استفاده کرده اید و با عملکرد آن آشنایی کافی را دارید. تنها مشکل این نرم افزار این است که هر چند وقت یک بار غیر فعال می شود و نیاز به خرید مجدد آن دارید.
 
Ammyy یک نرم افزار رایگان چند منظوره برای اتصال و کنترل کامپیوترها از راه دور، در عرض چند ثانیه و بدون نیاز به هیچگونه تنظیمات و پیکربندی است، که می تواند برای مواردی مانند: به اشتراک گذاری دسکتاپ از راه دور، مدیریت کامپیوتر از راه دور و یادگیری از راه دور، از هر نقطه ای از دنیا، مورد استفاده قرار گیرد.
 

این برنامه به خوبی و برای ارتباط و کنترل دسکتاپ یک کامپیوتر دیگر طراحی شده و یکی از ویژگی‌های آن این است که قابل حمل بوده و نه تنها نیاز به نصب ندارد، بلکه به هیچ نوع پیکربندی برای برقراری ارتباط هم نیاز ندارد و کار با آن حتی برای کابران مبتدی هم ساده خواهد بود.

نرم افزار کنترل از راه دور کامپیوتر

ابتدا نرم افزار را دانلود و بر روی سیستم خود نصب کنید و سپس برنامه را اجرا کنید. نرم افزار را که اجرا کرده اید در قسمت your id ارقام یا اعدادی نوشته شده است که این رقم برای هر سیستمی متفاوت است.

برای کنترل از راه دور یک سیستم ابتدا your id شخص مورد نظر خود را گرفته و در بخش clent id/ ip وارد می کنید و بر روی connect کلیک می کنید و شما ظرف چند ثانیه وارد سیستم شخص مورد نظر خود شده و آموزش خود را از راه دور بر روی سیستم شخص انجام می دهید.

سرعت این نرم افزار بسیار بالا است با این وجود، بدیهی است که سرعت ارتباط، بستگی دارد به سرعت دو کامپیوتر و همچنین سرعت اینترنت آن‌ها، اما انجام برخی تغییرات توسط نرم افزار می تواند نتایج بهتری در پی داشته باشد.

این تغییرات شامل غیرفعال کردن ویژگی‌هایی مانند جلوه‌های بصری و افکت‌های گرافیکی ویندوز، حذف تصویر پس زمینه و... در کامپیوتر کنترل شونده می‌باشند.


از قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان مدیریت کامل کامپیوتر میزبان از کامپیوترهای دیگر، بدون نیاز به نصب، عدم نیاز به پیکربندی، سرعت بالا، عدم نیاز به زیرساخت خاص و یا منابع سیستمی زیاد، امکان تعیین سطح دسترسی، سازگار با فایروال‌ها، بدون نیاز به آی پی واقعی برای برقراری ارتباط، امکان مدیریت فایل‌ها و انتقال فایل بین دو کامپیوتر، امنیت بالا و کدگذاری با استفاده از استانداردهای AES و RSA، سازگاری کامل با ویندوز مایکروسافت، توانایی برقراری چت صوتی، امکان انجام reboot, log on, log off, switch user, reconnect و... از راه دور را نام برد.

 

دانلود
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • حجم:335.15 کیلوبایت
 • نسخه:3.5
 • اجرا در:تمامی نسخه های ویندوزی
 • امتیاز: 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد