سرویس: تازه های خبرکد خبر: 88258|13:58 - 1394/01/10
نسخه چاپی

بامداد امروز؛

سرپل ذهاب لرزید

سرپل ذهاب لرزید
مطلع الفجر:زمین لرز‌ه ای به بزرگی سه و شش دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) شهرستان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند.
به گزارشمطلع الفجر،مرکز لرزه نگاری کشور از بروز زمین لرزه ای به بزرگی سه و شش دهم ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین در شهرستان سرپل ذهاب خبر داد.

 

بر اساس گزارش مذکور این زمین لرزه  ساعت ۴۱ دقیقه و ۳۱ ثانیه بامداد دوشنبه  در عمق پنج کیلومتری زمین رخ داده است.

 

این گزارش،  موقعیت این زلزله را در عرض شمالی ۳۴ و ۳۶ و طول شرقی ۴۵ و ۷۱ در عمق پنج کیلومتری زمین اعلام کرده  و مرکز آن نیز ۱۹ کیلومتری سرپل ذهاب و۲۱ کیلومتری قصرشیرین و ۳۰ کیلومتری خانقین در عراق ثبت شده است.

 

تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی این زمین لرزه دریافت نشده است.

 

زلزله دیگری در ساعت سه و۱۲ دقیقه و۵۰ ثانیه بامداد دوشنبه به بزرگی دو دو دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) شهرستان سنقروکلیایی در۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه را نیز لرزاند.

 

زلزله خسارتی نداشت

 

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار مرصاد، در خصوص خسارات زلزله اخیر شهرستان سرپل ذهاب گفت: تاکنون هیچ گزارشی از سطح شهرستان مبنی بر بروز خسارت ناشی از زلزله مخابره نشده است.

 

این زلزله بنابرگزارش مرکز زلزله‌نگاری  در جنوب شهرستان بوده و خوشبختانه هیچ گزارشی مبنی بر خسارات جانی و مالی مخابره نشده است.

 

حیدری از آمادگی کامل تمام ظرفیتهای شهرستان برای به حداقل رساندن خسارات احتمالی خبرداد.

 

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: شورای اداری شهرستان در زمان زلزله آماده باش بوده و حتی در صورت نیاز نیز از ظرفیتهای بخش خصوصی استفاده می‌شود و آنها نیز موظفند پای کار باشند

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد