سرویس: گیلانغربکد خبر: 88235|13:21 - 1394/01/09
نسخه چاپی

فرماندار گیلانغرب

تاکنون نزدیک به 18 هزار نفر از جاذبه های دیدنی گیلانغرب بازدید کرده اند

تاکنون نزدیک به 18 هزار نفر از جاذبه های دیدنی گیلانغرب بازدید کرده اند
مطلع الفجر:فرماندار گیلانغرب گفت: تا پایان روز هشتم فروردین 94 به طور میانگین جاذبه های طبیعی و تاریخی گیلانغرب رزانه میزبان دو هزار نفر بوده است

به گزارشمطلع الفجر،فرامرز اکبری در گفتگویی  افزود: همچنین تاکنون و  از ابتدای تعطیلات نوروز امسال، بیش از200 خانوار از میهمانان نوروزی در مدارس، مهمانسراهای ادارات و چادرهای نصب شده در ورودی این شهر اسکان یافته اند.

این مسئول  در خصوص ثبت اقامت حضوری  تصریح نمود: تا پایان هفته اول تعطیلات بیش از780 مورد مراجعه حضوری خانواده ها به پایگاههای راهنما در ورودی شهر گیلانغرب برای اقامت ثبت شده است.

اکبری یاد آور نمود: تعداد میهمانان و مسافران ورودی به شهرستان گیلانغرب نیز بیش از دو برابر این تعداد بوده که از چهار محور شهرستانهای همجوار ورود کرده اند.

فرماندار گیلانغرب ابراز داشت: به منظور رفاه حال مهمانهای عزیز همه امکانات بکار گرفته شده تا این عزیزان خاطره ای خوش و ماندگار را از سفر به این شهرستان به همراه ببرند.

وی افزود: برای اولین بار فضای دوستدار کودک در ورودی شهر گیلانغرب برای میهمانان ایجاد شده تا کودکان و فرزندان خانواده های میهمان با ترسیم نقاشی برداشتهای خود از طبیعت را ارایه نمایند که بلافاصله اسکن و به شبکه پویا برای پخش ارسال می شود.

اکبری اضافه کرد: خدمات اولیه پزشکی نیز توسط اکیپ های مستقر در پایگاههای ورودی گیلانغرب صورت می گیرد.

شهرستان گیلانغرب افزون بر جاذبه های طبیعی مناسب و دیدنی نظیر  منطقه تفریحی گلین و میاندار و سدهای ان ، 346 اثر تاریخی شناسایی دارد که 306 اثر آن به ثبت ملی رسیده است که کاخ اربابی و اتشکده سراب سهم قابل توجهی در جذب گردشگرن به این شهرستان داشته اند

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد