سرویس: گیلانغربکد خبر: 88234|13:05 - 1394/01/09
نسخه چاپی

نماینده مجلس خبر داد

برخورداری رزمندگان با شش ماه جبهه به بالا از حقوق و مزایا / ایثارگران تسهیلات 700 میلیون ریالی دریافت میکنند

برخورداری رزمندگان با شش ماه جبهه به بالا از حقوق و مزایا / ایثارگران تسهیلات 700 میلیون ریالی دریافت میکنند
مطلع الفجر:نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: در سایه همراهی و همدلی مجلس و دولت رزمندگان دارای سابقه زیر یکسال حضور در جبهه یعنی شش ماه به بالا از دریافت حقوق و مزایا بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگارمطلع الفجر،نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: در سایه همراهی و همدلی مجلس و دولت رزمندگان دارای سابقه زیر یکسال حضور در جبهه یعنی شش ماه به بالا  از دریافت حقوق و مزایا بهره مند می شوند.

 

فتح الله حسینی  که در شهرستان گیلانغرب و در جمع در جمع رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان گیلانغرب افزود: این گروه از رزمندگان از ابتدای امسال از حقوق و مزایا برخوردار خواهند شد.

 

وی گفت: شش میلیارد و730 میلیون ریال اعتبار به منظور تامین حقوق و مزایای این گروه از رزمندگان در سطح کشور اختصاص یافته که با هماهنگی وزارتخانه های دفاع و رفاه از ابتدای امسال پرداخت خواهد شد.

 

حسینی گفت: نخستین بار برای 700 هزار ایثارگر دارای شش ماه سابقه حضور در جبهه و آن دسته از جانبازان دارای پنج تا 70 درصد جانبازی که تاکنون تسهیلات مسکن دریافت نکرده اند نیز تسهیلات مسکن مصوب و اختصاص یافته است.

 

وی اظهار کرد: این گروه از ایثارگران نیز با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و براساس اولویت بانک مرکزی امسال از تسهیلات 35 تا 700 میلیون ریالی برخوردار خواهند شد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در سال 93 به بیش از یکصد هزار رزمنده کشور که دارای بیش از یکسال سابقه حضور داوطلبانه در جبهه بودند نیز سه میلیارد و190 میلیون ریال حقوق و مزایا پرداخت شده است.

 

حسینی تصریح کرد: پیگیر موضوع صدور دفترچه بیمه برای بسیجیان دوران هشت سال دفاع مقدس نیز هستیم و تلاش می کنیم تا با هماهنگی وزارتخانه های رفاه و دفاع موضوع صدور دفترچه بیمه نیروهای مسلح را برای آنها عملیاتی کنیم

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد