سرویس: ویژهکد خبر: 68602|09:08 - 1393/07/06
نسخه چاپی

یادواره شهدای گیلانغرب برگزار شد

یادواره شهدای گیلانغرب برگزار شد
Picture 246به گزارش خبرنگار مطلع الفجر، طی آیینی مراسم یادواره شهدای این پایگاه   با حضور اقشار مختلفی از خانواده معظم شهدا و بسیجیان و آحاد مردم مرگزار شد.

 در این مراسم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  طی سخنانی به فضیلتهای  شهید و شهادت و جایگاه معنوی آن اشاره نمود.

سلمان حسن پور یادواره های شهدا را راهی برای ماندگاری شهدا و فرهنگ شهادت دانست و ابراز داشت:به همین دلیل باید به اندازه شهادت برای یادواره های شهدا احترام و ارزش قایل شد.

وی گفت:حقیقتاً امروز ما نیازمند شهدا و آرمان شهدا هستیم و هر چه بهتر این مراسم برگزار شود ارزش گذاری برای هویت خودمان بیشتر خواهد شد.

حسن پور  هسته اولیه در برگزاری یادواره های شهدا را یادگاران جبهه و جنگ دانست و یاد اور شد: در رده های بعد باید کسانی که علاقمند به فعالیت هستند به کار گیری شوندتا انگیزه لازم برای زنده نگه داشتن این رسالت ارزشی و معنوی میسر گردد

وی تبلیغات را ابزار بسیار بزرگ،توانمند و قوی برای برگزاری هر چیزی دانست و گفت: باید کمیته فرهنگی و کارگروه های فرهنگی از بهترین و باذوق ترین افراد باشندتا با نو اوری و نبوغ خاص فرهنگکی جهاد و شهادت کما فی سابق یک فرهنگ ارزشی و متعالی باقی بماند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلانغرب  یاد اور شد : شهادت سعادتی ابدی است که فقط ایثارگرانی که در وران دفاع مقدس خالصانه از جان و مال خود به خاطر اسلام و انقلاب گذشتند به آن نایل شده اند  و بر ماست امروز راه پر افتخار  این شهدا ی والامقام را ادامه دهیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد