سرویس: تازه های خبرکد خبر: 5528|00:21 - 1391/11/15
نسخه چاپی

اکثر محیط ها دچار فساد شده اند

اکثر محیط ها دچار فساد شده اند

مطلع الفجر-این بازگیر سینما در خصوص سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد مبنی بر اینکه " نگذارید سینما به ابتذال کشیده شود" گفت : هر محیط و ارگانی در نوع خود می خواهد بهترین باشد و این خواسته هم از همین امر نشات می گیرد.

فریماه ارباب بازیگر سینما در گفتگوی اختصاصی بابولتن نیوزضمن اشاره به کیفیت خوب جشنواره فیلم فجر امسال گفت : جشنواره فیلم فجر تاثیر خود را بر فیلم ها گذاشته و سال به سال شاهد رشد فیلم ها هستیم.

وی افزود : با همه محدودیت های که جامعه از نظر عرفی و شرعی دارد و محدودیت هایی که در جامعه هست شاهد هستیم که کیفیت فیلم ها ارتقاء پیدا کرده است.

این بازیگر سینما از محدودیت های تکنولوژی در سینما گفت و افزود : در سینمای ما تکنولوژی نسبت به گذشته رشد قابل توجهی داشته است اما هنوز جای پیشرفت زیاد است.

وی در خصوص سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد مبنی بر اینکه " نگذارید سینما به ابتذال کشیده شود" گفت : هر محیط و ارگانی در نوع خود می خواهد بهترین باشد و این خواسته هم از همین امر نشات می گیرد.

وی ادامه داد : نه تنها در سینما بلکه اکثر محیط ها از لحاظ مالی و رفتاری دچار فساد شده اند و در دانشگاهها به مراتب این موضوع کمتر به چشم می آید.

این بازیگر سینما، افزود : به نظرمن در همه صنف ها شوخی هست اما شوخی ها صرفا نمی تواند به معنای رد کردن خط قرمزها باشد و محتوا مورد بحث است.

سینما به عنوان یک الگو و عنصر تاثیر گذار در جامعه باید نمونه باشد.

ارباب در خصوص اینکه برخی از فیلم ها بعد از جشنواره کوتاه سازی و دوباره تدوین می شوند گفت : با کاستن از یک فیلم معنا و محتوی فیلم دچار آسیب می شود و فیلم بعد از جشنواره دست نخورده باقی بماند بهتر است.

فریماه ارباب در پایان این گفتگو ضمن دعوت از حضور برای شرکت در جشنواره فیلم های فجر امسال افزود : از اینکه امسال در جشنواره حضور ندارم ناراحتم ولی قطعا برای دیدن برنامه ها خواهم رفت.

لازم به ذکر است که فریماه ارباب فوق لیسانس مدیریت دارد و هم اکنون استاد دانشگاه ACS و دانشگاه جامع علمی کاربردی است او بازیگری را از سال 84 با بازی در تله فیلم گل و تگرگ آغاز کرده است و آثاری چون : تله فیلم ملاقات غیر ممکن و فیلم های سینمایی "روزگار غریب" و "شیش و بش" و فیلم اکران نشده "سرخابی" را در کارنامه دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد