سرویس: تازه های خبرکد خبر: 4489|07:23 - 1391/11/03
نسخه چاپی

گرمای نخستین جشنواره فیلم فجر در زمستان کرمانشاه/مردم فیلم ها را نیم بها می بینند

گرمای نخستین جشنواره فیلم فجر در زمستان کرمانشاه/مردم فیلم ها را نیم بها می بینند

مطلع الفجر-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: رویداد مهم جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار در فضای فرهنگی استان کرمانشاه رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام محمد آفتابی  اظهار داشت: رویداد مهم جشنواره بین المللی فیلم فجر برای اولین بار در کرمانشاه نیز برگزار می شود. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد: جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم فجر جشنواره‌ای سینمایی است که از سال ۱۳۶۱ تاکنون معمولاً در میانه بهمن ماه هر سال در تهران برگزار می‌گردد. وی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر در تنها ده استان کشور خطر نشان کرد: اولین تجربه برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه با اکران 27 فیلم رقم خواهد خورد. حجت الاسلام آفتابی اضافه کرد: در این جشنواره که از چهاردهم تا بیست و چهارم بهمن ماه برگزار خواهد شد، پس از اکران فیلم ها بهترین کارگردان، بهترین فیلم و بهترین فیلم نامه از دید هیئت داوران برگزیده خواهند شد و بهترین فیلم از دیدگاه مردم نیز تجلیل می شود. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: تا کنون سینمای مدرن و بازسازی شده آزادی کرمانشاه برای برگزاری این رویداد مهم انتخاب شده است که در تلاشیم سینما فرهنگ را نیز برای میزبانی از این جشنواره مهیا کنیم.

وی تصریح گرد: نکته قابل توجه در برگزاری جشنواره فیلم فجر قیمت فروش بلیطها است که در مقایسه با تهران و سایر شهرستان ها به صورت نیم بها و با قیمت 2000 تومان به فروش خواهد رسید.

منبع:مرصاد نیوز

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد