سرویس: تازه های خبرکد خبر: 4317|19:42 - 1391/11/01
نسخه چاپی

50 نفر از اراذل و اوباش در كرمانشاه دستگیر شدند

50 نفر از اراذل و اوباش در كرمانشاه دستگیر شدند

مطلع الفجر-رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان كرمانشاه، از دستگیری 50 نفر از اراذل و اوباش در كلان شهر كرمانشاه خبر داد.

به گزارش مطلع الفجربه نقل از ایرنا،  سرهنگ 'محمد شاه محمدی' روز یكشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم و درخواست های مكرر شهروندان نسبت به برخورد با اراذل و اوباش، به دنبال طرح ارتقای امنیت اجتماعی در كرمانشاه دومین عملیات مشترك پلیس تخصصی و یگان های عملیاتی استان از سحرگاه امروز به اجرا درآمد.

وی تصریح كرد: در قالب این عملیات تاكنون 50 نفر از اراذل و اوباش، مزاحمان خیابانی، افراد هنجارشكن و قانون شكن، زورگیر و مفسدان اخلاقی در كلان شهر كرمانشاه دستگیر شده كه بزودی به مراجع قضایی تحویل داده می شوند. سرهنگ شاه محمدی اظهار داشت: 75 درصد از دستگیرشدگان در این رابطه، اراذل و اوباش سابقه دار هستند و یك قاتل فراری نیز كه از سال گذشته مرتكب چندین فقره قتل در استان كرمانشاه شده و تحت تعقیب بود، دستگیر شده است. وی افزود: دو نفر از متهمان دستگیر شده، زن هستند كه یكی از آن ها از افراد شرور یكی از محله های شهر كرمانشاه بود كه منزل وی پاتوق ازاذل و اوباش بود و دیگری نیز به جرم ارتكاب به جرائم مختلف از سوی مراجع قضایی تحت تعقیب بود و با صدور گواهی فوت جعلی موجب ختم رسیدگی به پرونده خود را فراهم كرده بود كه در قالب این عملیات به دام پلیس افتاد. وی همچنین از فروپاشی و دستگیری اعضای یك باند چهارنفره كه با استفاده از یك دستگاه وانت پیكان اقدام به سرقت و زورگیری در مناطق مختلف شهر كرمانشاه می كردند در قالب این عملیات خبرداد. رییس پلیس اطلاعات و امنیت استان در ادامه با تاكید بر اینكه طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی كماكان در مركز و تمامی شهرستان های استان كرمانشاه ادامه دارد گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد كه افراد قانون شكن و اراذل واوباش با تجاوز به حقوق خصوصی مردم امنیت و آرامش جامعه را مختل و در نظم عمومی اخلال ایجاد كنند. وی گفت: شهروندان نیز می توانند با مراجعه به مراجع انتظامی هرگونه مزاحمت یا تجاوز به حقوق خود را گزارش كرده و یا با شماره تلفن 110 در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد