سرویس: ویژهکد خبر: 2557|11:45 - 1391/10/13
نسخه چاپی

نظر متفاوت حیدری طیب در مورد سفر رئیس جمهور به کرمانشاه/ دیدارهای انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در استان و...

نظر متفاوت حیدری طیب در مورد سفر رئیس جمهور به کرمانشاه/ دیدارهای انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در استان و...

مطلع الفجر- نظر حیدری طیب راجع به سفر رئیس جمهور به کرمانشاه، دیدارهای انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم در کرمانشاه و... از سوژه های خبری این هفته مرصاد است.

-انتقاد حیدری طیب از پروژه های افتتاحی روز گذشته: بر اساس این گزارش سید سعید حیدری طیب نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بعد از اتمام افتتاح پروژه های عمرانی استان به دست احمدی نژاد در وب سایت شخصی خود این پروژه ها را دست دوم خواند. وی گفت:احمدی نژاد برای افتتاح پروژه هایی آمد که قبلا افتتاح شده بود.
-محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به واسطه بعضی از افراد رایزنی های نسبتا گسترده ای را با چهره های سیاسی استان کرمانشاه آغاز کرده است.نکته جالب در این دیدارها این است که مبنای گزینش چهره های سیاسی، اصولگرایی و اصلاح طلبی آنها نیست، ضمن اینکه افرادی که چندان وزنی در انتخاباتها مخصوصا انتخابات های ریاست جمهوری ندارند نیز مورد توجه رابطین دکتر محسن رضایی هستند.

-در روزهای گذشته تعدادی از وبلاگهای حاشیه دار که در فضای سیاسی استان کرمانشاه جریان سازی مثبتی نداشتند فیلتر شدند. گفتنی است در روزهای پیش تر نیز خبری مبنی بر بازداشت یک وبلاگ نویس هتاک منتشر شد.

-وزیر نیرو در جریان سفر رئیس جمهور با استان کرمانشاه طی سخنانی کرمانشاه را دارای بیشترین پروژه مهر ماندگار عنوان در کشور معرفی کرد. پروژه های مهر ماندگار که برای تکمیل طرح های نیمه تمام در سراسر کشور طرح قابل دفاعی است که خبر سهم بالای کرمانشاه از این طرح ها نشان از وجود پروژه های نیمه تمام زیاد در استان است که امید است در قالب طرح های مهر ماندگار تا پایان دولت به سر انجام برسند.

- یک وب سایت چراغ خاموش که بانحوه تحرکاتش در حوزه بازدید و خبرنویسی نشان از یک پشتیبانی مالی قوی دارد چند صباحی است با حرکتی آرام در فضای رسانه ای استان کرمانشاه شروع به فعالیت کرده است. شنیده ها حاکی است این وب سایت به یکی از نامزد های انتخابات ریاست جمهوری برای یک فعالیت منطقه ای آغاز به کار کرده است.

- بحث انتخاب رئیس جدید دانشگاه آزاد کرمانشاه همچنان خبر ساز است. ریاستی که قرار شد به کیوان قدرتی سپرده شود که به دلیل انتقادات گسترده به مشی سیاسی وی منتفی شد اما ظاهرا در روزهای گذشته مجددا بالا گرفته است.
- فعالیت یکی از تشکل هایی که جدیدا با پسوند حقوق بشر اقدامات خود را در استان کرمانشاه گسترش داده است و با اظهاراتی از سوی اعضایش خبر ساز شده بود همچنان ادامه دارد. این تشکل با انتقاد به بعضی از بند های قانون اساسی خواستار اصلاح آن شده بود و این روزها با دعوت از هنرمندان و بازیگران کشوری به استان سعی در جلب توجه بیشتر دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد