سرویس: ویژهکد خبر: 112317|13:05 - 1400/11/04
نسخه چاپی

قرارگاه فرهنگی اجتماعی ابراهیم هادی مسیر تحقق خدمت مضاعف در مسیر محرویت زدایی/مدیر متعهد باید در میدان خدمت رسانی باشد

قرارگاه فرهنگی اجتماعی  ابراهیم هادی  مسیر تحقق خدمت مضاعف در مسیر محرویت زدایی/مدیر متعهد باید در میدان خدمت رسانی باشد
حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: مدیریت جهادی یعنی دغدغه مند مشکلات مردم و حضور میدانی برای پاسخ درخور به مطالبات مردم عزیز است.

به گزارش مطلع الفجر ،امام جمعه گیلانغرب گفت: ۷۰ پروژه محرومیت زدایی در ۶ حوزه عمرانی و سازندگی، اشتغال و کارآفرینی، فرهنگی و اجتماعی، تربیتی و تحصیلی، رسانه و هنر، تسهیل گری و هماهنگی ستاد، سلامت و پزشکی توسط قرارگاه و با همکاری دستگاه ها، خیرین و گروه های جهادی این شهرستان در دست اقدام است.

حجت الاسلام فاطمی نسب در جلسه هماهنگی کمیته عمرانی قرارگاه عمرانی سردار شهید ابراهیم هادی در گیلانغرب افزود: تشکیل این قرارگاه با هدف محرومیت زدایی در نقاط دارای محرومیت شهرستان اعم از شهر و روستا بوده و تاکنون ۱۵ پروژه نیز در قالب این طرح به انجام رسیده است.

وی خواستار هماهنگی بین بخشی در جهت به کارگیری امکانات مردمی و دولتی در کنار هم در جهت تحقق محرومیت زدایی شد و گفت: ارایه آموزش های لازم در بستر روستاها زمینه ایجاد فضای کار را  فراهم می کند.

امام جمعه گیلانغرب گفت: قرارگاه شهید هادی آمادگی لازم را به منظور برنامه های اشتغال و کارآفرینی نیز دارد.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب نیز  تشکیل قرارگاه شهید هادی در شهرستان را فرصتی مغتنم برای خدمات رسانی به نقاط محروم شهرستان و ایجاد اشتغال مناسب در بخش های مختلف دانست و لزوم همکاری و همراهی همه دستگاه های اجرایی را به منظور تحقق اهداف آن مورد تاکید قرارداد.

«حشمت رضایی» افزود: استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان در کنار برنامه های  دولت می تواند به توسعه و اعتلای شهرستان کمک خوبی بنماید و آهنگ توسعه را بهبود بخشد..

فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب نیز در این جلسه گفت: بسیج سازندگی نیز در کنار قرارگاه شهید هادی و برنامه های دولت آمادگی مشارکت در اجرای طرح های محرومیت زدایی را همچون گذشته دارد.

سرهنگ پاسدار «محمدجواد نجفی» نیز با اشاره به برنامه های دهه فجر و کنگره سردار شهید خوشروان و ۷۵۰ شهید شهرستان اضافه کرد: تا روز برگزاری کنگره نیمه اول اسفندماه ۱۵ یادواره بزرگ استانی و شهرستانی با عنوان صنوف مختلف در شهرستان برگزار خواهد شد که اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم و کاشت ۷۵۰ نهال به نام ۷۵۰ شهید شهرستان نیز از دیگر برنامه ها است/.