سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112314|10:59 - 1400/11/02
نسخه چاپی

راه ارتباطی برخی از روستای گیلانغرب همچنان مسدود است+ تصاویر

راه ارتباطی  برخی  از روستای گیلانغرب همچنان مسدود است+ تصاویر
راه ارتباطی برخی از روستای گیلانغرب همچنان مسدود و تلاش برای بازگشایی آنها ادامه دارد .

به گزارش مطلع الفجر ،سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: راه ارتباطی هشت روستای باقیمانده این شهرستان که بر اثر بارش برف مسدود شده بود و محور «مله‌نی» و راه عشایری منطقه "پی کله " همچنان بسته است.

حشمت رضایی افزود: با تلاش اکیپ های راهداری و نیروهای مردمی راه این روستاها در محور "چیکان منصوری " از توابع بخش گواور شهرستان گیلانغرب نیمه شب گذشته بازگشایی شد.

وی اظهار داشت: راه ارتباطی مسیر گیلانغرب به بخش گواور از محور مله نی  و دهستان چله به حیدریه  همچنان به علت حجم زیاد بارش و کولاک و یخبندان مسدود است که اکیپ های راهداری مشغول تلاش هستند.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب با قدردانی از تلاش همه عوامل ستاد بحران شهرستان و نیروهای نظامی و انتظامی، گفت :۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک راهداری، جمعیت هلال احمر، فوریت ها، شهرداری های گیلانغرب و سرمست، بخش خصوصی و یگان های نظامی در امر بازگشایی ۶۰۰ کیلومتر راه های مواصلاتی اصلی و فرعی شهرستان مشارکت داشتند، تشکر می کنم.

رضایی ادامه داد: با ورود سامانه بارشی و بارش سنگین برف روز پنجشنبه سی ام دی ماه باعث بسته شدن راه ارتباطی ۷۰ روستای شهرستان گیلانغرب گردید که ۶۲ روستای آن با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: با تمهیدات اتخاذ شده خوشبختانه مشکلی در زمینه خدمات رفاهی روستاها نداریم ولی از همه مردم می خواهیم به دلیل لغزندگی و یخبندان  از ترددهای غیر ضرور خودداری کنند و در صورت انجام سفر ضروری از زنجیر چرخ استفاده کرده و تجهیزات ایمنی و لباس گرم همراه داشته باشند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲هزار نفر جمعیت دارد.

بارش برف در استان کرمانشاه که از اوایل هفته جاری آغاز شده بود تا پنجشنبه شب ادامه داشت و بیشتر مناطق استان را در برگرفت و منجر به انسداد راه های اصلی، فرعی و روستایی و قطع برق تعدادی از روستاها شد.