سرویس: ویژهکد خبر: 112267|13:51 - 1400/10/01
نسخه چاپی

دادستان به تخریب یک سازه غیرقانونی در کرمانشاه واکنش نشان داد

دادستان به تخریب یک سازه غیرقانونی در کرمانشاه واکنش نشان داد
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به حواشی پیش آمده پیرامون تخریب یک سازه غیرقانونی در بلوار تاق بستان توسط شهرداری کرمانشاه واکنش نشان داد.

به گزارش مطلع الفجر ،شهرام کرمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح ابعاد مختلف این حادثه اظهارکرد: چندی پیش درخواستی به شهرداری کرمانشاه داده می شود تا به مناسبت آغاز ایام فاطمیه نمایشگاهی در این رابطه در محل بلوار تاق بستان برگزار شود. 

وی ادامه داد: شهرداری کرمانشاه نیز با درخواست احداث یک سازه موقت برای مدت چند روز در محدوده بلوار تاق بستان موافقت می کند، اما متاسفانه باوجود اینکه شهرداری تنها با ساخت یک سازه موقت موافقت کرده بود، اما نهاد درخواست دهنده ساخت یک سازه بتنی را در این محل آغاز می کند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: در نهایت، مسوولان شهرداری باتوجه به اینکه این کار مصداق زمین خواری است، دستور تخریب این سازه را صادر می کنند که با واکنش‌های تندی مواجه می شود و بیانیه های تندی علیه شهرداری صادر می شود.

وی به جایگاه مقام حضرت فاطمه (س) زهرا در کلام مقام معظم رهبری که از ایشان به عنوان قله بشریت و انسان کامل یاد می کنند، اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی زنان مسلمان است و مقام والایی در عرش و فرش دارد، بنابراین اجازه نمی دهیم که عده ای با سوء استفاده از نام دختر پیامبر (ص) دست به زمین خواری بزنند.

دادستان کرمانشاه با حمایت از این اقدام شهرداری کرمانشاه، اعلام کرد: این اقدام شهرداری کرمانشاه در تخریب این سازه کاملا قانونی بوده است.

مدعی العموم استان با تاکید براینکه دستگاه قضایی با هر کس در هر جایگاه و مقامی که اقدام غیرقانونی کند برخورد می کند، خاطرنشان کرد: اجازه نمی دهیم عده ای زمین خوار به نام مذهب با احساسات مردم بازی کنند و اقدامات غیرقانونی داشته باشند./ایرنا