سرویس: ویژهکد خبر: 112236|11:21 - 1400/09/07
نسخه چاپی

با حضور امام جمعه و فرماندار گیلانغرب؛

شهردار جدید سرمست معرفی شد+ تصاویر

شهردار جدید  سرمست معرفی شد+ تصاویر
به دنیال صدور حکم استاندار کرمانشاه با حضور امام جمعه و فرماندار شهردار جدید سرمست معرفی شد .

به گزارش مطلع الفجر ،استاندار کرمانشاه در حکمی مهندس جواد محمدي را  به عنوان شهردار #سرمست منصوب کرد .
 صبح امروز با حضور حجت الاسلام  فاطمی نسب امام جمعه شهرستان گیلانغرب ، مهندس رضایی فرماندار شهرستان و  مهندس  پیرویسی ، رییس شعبه دادگستری گواور ،بخشدار گواور ، رییس آموزش و پرورش ،  رییس جهاد کشاورزی گواور و رییس بانک ملی  جمعی دیگر از مسئولان  مهندس  محمدی رسما به عنوان شهر سرمست  معرفی شد.
حجت الاسلام فاطمی نسب امام جمعه گیلانغرب در این مراسم  هم مسئولیت را فرصتی برای خدمت به مردم وادای تکلیف دانست وتعهد را در کنار ذکاوت ، دوراندیشی ، دوری از غفلت در مسئولیت ومحیط کاری ، مردم داری و عمل صحیح به وظایف را از شاخص های مدیر موفق در نظام اسلامی بیان کرد.
 در این مراسم سلیم ساسانی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه درسخنانی تعامل مناسب با مراجع صاحب صلاحیت  ،هنر ارتباط گیری و مشارکت دادن مردم در اداره امور شهری را رمز موفقیت در راستای توسعه و آبادانی بیشتر شهر عنوان نمود و بر لزوم تلاش برای مدیریت هزینه، درآمدزایی و سوق دادن شهرداری به سمت خودگردانی در کنار کمک های دولت تاکیدنمود.
 رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب هم از اختصاص ۱۷ میلیارد ریال اعتبار به منظور اجرای پروژه های خدمات عمران شهری سرمست خبر داد  وی با اشاره به اینکه طرح جامع شهری سرمست با کاربری ۱۰۰ هکتار مصوب گردیده است گفت وضع  موجود در حال حاضر ۸۰ هکتار با جمعیت ۴ هزارنفر است .
 مهندس محمدی از چهره های فعال و  پای کار و جوانان متعدی است که در سالهای گذشته کارنامه موفقی ر از خدمت گذاری در منصب مسئول فنی  شهرداری سرپل ذهاب در کارنامه خود دارد  که برای ایشان ارزوی موفقیت و تداوم خدمت  بیشتر  را داریم .
 در آیین امروز از تصدی 11 ساله مهندس حمید رضا محمدی شهرداری قبلی  شهر سرمست که به حق منشا بسیاری از خدمات ارزنده در شهر سرمت در مسیر خدمت رسانی به مردم عزیز  شهر  بود  نیز توسط مسئولان در آیین تودیع و معارفه تقدیر شد.