سرویس: برگزیده هاکد خبر: 112214|13:27 - 1400/08/24
نسخه چاپی

دشمن همواره از عظمت بسیج در هراس بوده است

دشمن همواره از عظمت بسیج در هراس بوده است
سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: بسیج بواسطه عملکرد خوبش همواره مورد هجمه دشمنان بوده و به همین خاطر از عظمت و اقتدار بسیج در هراس است.

به گزارش مطلع الفجر ،حشمت رضایی روز دوشنبه در نشست برنامه ریزی گرامیداشت هفته بسیج که با حضور جانشین فرماندهی سپاه و  مسئولان دستگاههای اجرایی برگزار شد افزود: تحریم‌ها نمونه کوچکی از هراس دشمن از نیروی عظیم بسیج است تا به خیال خام خود بتوانند مردم را در مقابل نظام قرار دهند غافل از اینکه به لطف خدای سبحان تحریم ها یک فرصت و ظرفیت تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه آنچه امروز داریم از فداکاری شهدا و ایثارگران و عظمت بسیج است چون بسیجی منحصر به شخص یا گروه خاصی نیست، اظهار کرد: امروز تفکر و روحیه بسیجی در سراسر کشور حاکم است و در همه قشرها ساری و جاری است.

رضایی ادامه داد: همه ما به عنوان یک بسیجی باید با تفکر و منش بسیجی باقی بمانیم چون بسیج همواره در تمامی عرصه‌های انقلاب حضوری پرنشاط دارد.

او اضافه کرد: برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان نمایش اقتدار در سوم آذرماه، یادواره شهدای بسیج، تجلیل از بسیجیان گشت رضوی، برگزاری عصر شعر، نشست‌های بصیرتی با اعضای هیات علمی و دانشجویان، تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و ایثار، عطرافشانی مزار شهدا و سرکشی از خانواده های شهدای بسیجی از برنامه های شهرستان گیلانغرب در هفته بسیج است.

*بسیج مجموعه  انقلابی ، پیشرونده و صیانت کننده از ارمانهای انقلاب است

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان گیلانغرب از برنامه های متنوع در سالگرد هفته بسیج خبر داد

سرهنگ شریفی در جلسه هماهنگی  هفته بسیج گفت :  گرامی داشت هفته بسیج در واقع  گرامی داشت حماسه سازی های ایثارگرانه  ای  است که رسالت انها امروز  و از دیروز  صیانت از ارمانهای انقلاب اسلامی و خدمت صادقانه به مردم عزیز بوده است

وی افزود:بسیج  حافظ و نگهبان ارمانهای انقلاب است و به کوری چشم دشمنان و بدخواهان نظام و ملت ایران این  مجموعه پیشرونده انقلابی و دغدغه مند  مشکلات   مردم بیش از پیش در همه عرصه ها امروز حرفهای  زیادی در جهان برای گفتن دارد

وی دیدار با امام جمعه محترم ،نشست بصیرتی با جامعه علمی شهرستان ،نشست بصیرتی با پیشکسوتان عرصه جهادو شهادت ،فعال شدن طرح شهید سلیمانی وواکسیناسیون ، اعزام اکیب پزشکی به مناطق محروم به صورت رایگان  و برگزاری مراسم روز بسیج نمایش اقتدار در روز سوم آذرماه و عطر افشانی مزار شهدا  را از اهم برنامهای هفته بسج برشمرد