سرویس: سیاسیکد خبر: 112148|15:01 - 1400/07/27
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب در جلسه هفته وحدت:

قران و سیره حضرت رسول.ص. بستر وحدت و خیر خواهی جوامع انسانی است+ تصاویر

قران و سیره حضرت رسول.ص. بستر وحدت  و خیر خواهی جوامع انسانی است+ تصاویر
امام جمعه گیلانغرب با اشاره به هفته وحدت و  تبلور خیر خواهی  و سعاتمندی آن گفت: قران و سیره حضرت رسول.ص. بستر وحدت و خیر خواهی جوامع انسانی است.

به گزارش مطلع الفجر ،امام جمعه گیلانغرب  با اشاره به گرامی داشت هفته وحدت و  تبلور خیر خواهی  و سعاتمندی  در این ایام  گفت: قران و سیره حضرت رسول.ص. بستر وحدت  و خیر خواهی جوامع انسانی است

حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نسب در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته وحدت با تبریک ایام این هفته گفت: انچه امروز در حوزه وحدت مذاب  اسلامی مطرح است  توسل به خدا ، قران و سیره حضرت رسول .ص.است و حقا باید گفت که  بستر و مصدر تشریع همه مسلمانان قرآن و سیره رسول الله(ص) است.
 وی با عنوان اینکه پیامبر اکرم در جهت نشر رسالت و دعوت عامه به اسلام  سعادت بخش رنج و مشقت های بیشماری متحمل شده  است  تصریح کرد : پیامبر اکرم .ص. علی رغم مشقت و رنجهای تن آزار و روح آسا  راه سعادت و عاقبت بخیری را به ما و بشریت نمایان ساخت .

 امام جمعه گیلانغرب  به اتفاقات  اخیر افقانستان و انفجار در مساجد  اشاره کرد و گفت :  همه ما مسلمانان باید در سایه اتحاد و توسل به دین مبین اسلام  و سیره  پیامبر اکرم .س. در سایه انسجام و اتحاد   دشمن خود را بیش از پیش بشناسیم و  پر واضح اینکه مسلمانان دشمنی مشترک دارند؛جبهه استکبار و در راس آن  آمریکا با توسط به تکفیری های کور باطن  منطقه را ناامن کرده تا به ملت‌های مسلمان اعم از شیعه و سنی ضربه بزند.

حجت الاسلام فاطمی نسب  با عنوان اینکه  ما اکنون  به عنوان شاکله امت پیامبر .ص. وظیفه و بلکه تکلیف داریم  برای روشن و مانا ماندن  چراغ هدایت نبوی  و الهی  تلاش کنیم ادامه داد :در شرایطی که جهان اسلام با تهدیدها و تخریب‌های مستکبران و عوامل نفوذی آنها مواجه است همه وظیفه دارندبا تکریم   و بزرگداشت هفته وحدت  با حفظ اتحاد مسلمین توطئه‌های دشمنان را خنثی سازند.

وی بهترین فرصت برای تجلی وحدت را، هفته وحدت  دانست و افزود: به مناسبت هفته وحدت برنامه‌های متعددی  از جمله برگزاری جشن  وحدت با رعایت پروتکل های بهداشتی ، طرح همسفره ، کمک به نیازمندان  و تسویه دفاتر حساب که نیازمندان در نانوایی ها دارند توسط خیرین ، تدارک بسته های  لوازم التحریر توسط خیرین و توزیع در روستاهای محروم و جلسه هم اندیشی  اساتید دانشگاهها با روحانیون حوزه علمیه و فضا سازی شایسته هفته وحدت در شهرستان  با همراهی سایر دستگاهها و خیرین اجرا خواهد شد.
 

برنامه های متنوع و فضا سازی درخور ایام هفته وحدت در گیلانغرب

درنشست هماهنگی برنامه های ویژه هفته وحدت امام جمعه،سرپرست فرمانداری و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در سخنانی بر ضرورت برگزاری برنامه های درخور نام پیامبر بزرگ اسلام و ائمه اطهار و تقویت حضور پرشور نسل جوان در مناسبت های مذهبی و فرهنگی و فضاسازی مطلوب سطح شهر تاکید نمودند

مراسم جشن عمومی شنبه شب مورخ سی ام مهرماه ساعت ۲۰ در پارک مقابل فرمانداری با اجرای برنامه های متنوع برگزار خواهد شد.