کد خبر: 112075|13:28 - 1399/07/02
نسخه چاپی

سردار احمدی پور؛

دفاع مقدس گنجینه بزرگی از جانفشانی های ملت ایران اسلامی است

دفاع مقدس گنجینه بزرگی از جانفشانی های ملت ایران اسلامی است
مطلع الفجر:فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید «دکامی‌» نیروی زمینی سپاه گفت: هشت سال دفاع مقدس گنجینه بزرگی از دلاوری‌ها و جانفشانی‌های ملت بزرگ ایران اسلامی برای برافراشته نگه‌داشتن پرچم اسلام و صیانت از ارزش‌های قرآنی است.

مطلع الفجر/سردارقدرت‌الله احمدی‌پور  با صدور پیامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و نام شهدای سرافراز انقلاب اسلامی، افزود: هشت ساله دفاع مقدس نمادی از ایثار، شهادت و مقاومت و نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی با لبیک به فرمان امام راحل است.

وی در ادامه این پیام اظهار داشت: تحت توجهات حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی  از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان جنگ تحمیلی را برای همگان خواستارم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید «دکامی‌» نیروی زمینی سپاه گفت: این قرارگاه عملیاتی با سرمشق قرار دادن روحیه شهادت طلبی رزمندگان دفاع مقدس، آماده دفاع قاطع و قدرتمند در مقابله با دشمنان است تا هرگونه تهدیدی را دفع و خنثی نماید.

سردار احمدی‌پور اضافه کرد: قرارگاه عملیاتی شهید دکامی‌زاده در کنار دیگر نیروهای مقتدر مسلح در نوار مرزی به طور شبانه‌روزی تمام تلاش خود را برای حفظ و صیانت از امنیت و برقراری آن در منطقه به کار گرفته است.

او در ادامه این پیام اظهار داشت: حماسه بزرگ هشت سال دفاع مقدس نمادی بارز از غلبه ایمان، توکل و اعتقاد به خدا در برابر استکبار و جهان کفر است و برای همیشه حقانیت ایران اسلامی را به جهانیان ثابت کرد.

سردار احمدی پور گفت: امروز به لطف خدا و تحت فرامین رهبر معظم انقلاب و با تکیه بر خودباوری ملتی بزرگ، ایران اسلامی بر فراز قله های افتخار در جهان ایستاده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد