سرویس: سیاسیکد خبر: 112060|09:15 - 1399/06/01
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب؛

بى سابقه‌ترین شکست آمریکا در سازمان ملل

بى سابقه‌ترین شکست آمریکا در سازمان ملل
مطلع الفجر:امام جمعه گیلانغرب گفت: پیام شکست آمریکا این است که حلقه‌هاى فشار نه تنها در عرصه اقتصادى بلکه در همه عرصه ها درحال شکسته شدن است و این ایران است که در زمین او موفق به شکستش مى‌شود.

 به گزارش مطلع الفجر ،حجت الاسلام خاص امیری امام جمعه گیلانغرب در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان با تسلیت فرارسیدن ماه محرم  برلزوم توجه ویژه هیات‌های مذهبی بهمراسم عزاداری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکیدکرد وگفت :یاد ونام امام حسین علیه السلام در هیچ شرایطی در قلب‌ها از بین نخواهد رفت.

وی  با اشاره به بى سابقه‌ترین  شکست آمریکا  در سازمان ملل‌گفت: بر اساس توافق برجام، ۲۷ مهرماه امسال تحریم تسلیحاتى ایران خود به خود لغو وطبیعى است این امر بر آمریکا سنگین آید و تاب تحمل آن‌را نداشته باشد از این‌رو دست به کار شده و از مدت‌ها قبل با جریان‌سازى سنگین رسانه‌اى قطعنامه‌اى را آماده کرد.

حجت الاسلام خاص امیری افزود: علیرغم کاستن از بندهاى قطعنامه به چهاربند کوتاه، نه تنها موفق به کسب رأی موافق نشد بلکه حتى نتوانست توجه هم‌پیمانان راهبردى خود در اروپا را نیز همراه کند و در نتیجه با رأی مخالف برخى کشور‌ها و رأی ممتنع آلمان، فرانسه و انگلیس، شکست سنگینی را متحمل شود.

وی گفت: پیام این شکست براى آمریکا، این است که حلقه‌هاى فشار حداکثرى فقط درعرصه اقتصادى نشکسته است بلکه حلقه‌هاى دیگر این فشار نیز درحال شکسته شدن است و این ایران است که در باشگاه حریف و در زمین او موفق به شکستش مى‌شود.

او با بیان اینکه  سال ۹۹ قطعا سال پیروزى‌هاى بزرگ‌تر ایران اسلامى خواهد بود ادامه داد: دوران بزن در رو در جنگ سایبرى تمام شده است  پاسخ ایران قاطع و پشیمان‌کننده و منطبق با حقوق بین‌الملل خواهد بود.

امام جمعه گیلانغرب همچنین اقدام اخیر حکام امارات متحده عربی راهم به شدت محکوم کردو گفت:به حول قوه الهی به زودی غرق خواهند شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد