سرویس: اجتماعیکد خبر: 111994|12:32 - 1398/10/04
نسخه چاپی

معاون سیاسیف اجتماعی فرماندار گیلانغرب:

طرح بانوی فرهنگ‌یار ترافیک در گیلانغرب اجرا می‌شود+تصاویر

طرح بانوی فرهنگ‌یار ترافیک در گیلانغرب اجرا می‌شود+تصاویر
مطلع الفجر:معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گیلانغرب از اجرای طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک با هدف پیشگیری از تخلفات و تصادفات رانندگی با ارائه آموزش‌های لازم از سوی پلیس راهور شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،خانم نوربخش در جلسه هماهنگی اجرای طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک  که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد ،اظهار داشت: این طرح در راستای اهمیت و ضرورت آموزش در آگاهی بخشی، ارتقای انضباط ترافیکی و کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی و با عنایت به نقش تاثیرگذار زنان در تربیت و فرهنگ سازی در شهرستان اجرا خواهد شد.
وی، آموزش و جلب مشارکت‌های اجتماعی بانوان در قالب بانوان فرهنگ یار ترافیک  برای افزایش انضباط رانندگی و ایمنی عبور و مرور در محورهای مواصلاتی درون و برون شهری را هدف اجرای این طرح عنوان کرد.
در این جلسه همچنین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان گیلانغرب : طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک به منظور ارتقای فرهنگ ترافیک در میان شهروندان عزیز گیلانغربی به منظور افزایش انضباط ترافیکی، افزایش احساس مسؤولیت بانوان در خصوص آرامش و ایمنی عبور و مرور، کاهش خسارات جانی و مالی شهروندان ناشی از تخلفات، حوادث و تصادفات رانندگی، انتقال آموزش‌های کسب شده به افراد خانواده و بستگان، بهره‌گیری از بانوان مستعد و علاقمند به عنوان بازرس نامحسوس ترافیک اجرا می‌شود.
سروان کمری در تبیین  رسالت طرح بانوی فرهنگ‌یار ترافیک   تصریح کردمادران زبان گیرایی در بحث فرهنگ‌سازی دارند و قادرند مروج فرهنگ در هر زمینه‌ای باشند.
همچنین رییس پلیس راهور شهرستان گیلانغرب در خصوص داوطلبین طرح نیز گفت : بانوان  داوطلب در  طرح ابتدا با حکم "بانوان فرهنگیار ترافیک" و در ادامه و طی ارزیابی  در صورتی که عملکرد انها  موثر ، کیفی وتاثیر گذار تشخیص داده شود به عنوان "بازرس نامحسوس پلیس راهور  معرفی خواهند شد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد