سرویس: اجتماعیکد خبر: 110632|09:34 - 1396/06/21
نسخه چاپی

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان غرب خبر داد؛

برگزاری نخستین جشنواره دفاع مقدس با محوریت گیلانغرب

 برگزاری نخستین جشنواره دفاع مقدس با محوریت گیلانغرب
مطلع الفجر:رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری اولین جشنواره ملی شعر گیلانغرب در دفاع مقدس(دومین شهر مقاوم کشور) آذرماه سال جاری خبر داد .

لطف اله باوند پور  درگفتگو با خبرنگار مطلع الفجر  اظهار داشت:، اولین جشنواره ملی شعر گیلانغرب در دفاع مقدس مقارن با  آذر ماه سال جاری به تفکیک دو بخش فارسی و کردی برگزار می شود.
 
 وی با اشاره به  پیشینه افتخار امیز گیلانغرب د در دوران دفاع مقدس  افزود : شهرستان گیلانغرب به لسان مقام معظم رهبری لقب دومین شهر مقاوم ایران را به خود اختصاص داده و از افتخارات این خطه تشکیل تیپ مستقل مردمی  مسلم بن عقیل برای دفاع جانانه از شهر  گیلانغرب که نقش تاثیر گذاری را در زمین گیر کردن دشمن در پشت دروازه های این شهر داشت .

باوند پور با  عنوان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گیلانغرب این جشنواره را با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه برگزار می‌ کند گفت:بسط  و تعالی  فرهنگ شهادت، خاطرات جبهه و جنگ، بسیج و دفاع مقدس، نقش زنان در دفاع مقدس، نقش سنگرسازان بی سنگر و شهدای مدافع حرم از بخش های اصلی این جشنواره است.


 این مسئول   اذعان کرد :  آثار ارسالی با موضوع گیلانغرب در دفاع مقدس، چهارم مهر روز مقاومت مردم گیلانغرب، عملیات مطلع‌الفجر و شهدای گیلانغرب در بخش ویژه جشنواره بررسی می شود.


رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی  گیلان غرب  در  خصوص  نحوه ارسال آثار  به جشنواره گفت :به منظور  سهولت در کار ،علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان مهر ماه با زبان فارسی یا کردی و بدون محدودیت سنی به دبیرخانه جشنواره واقع در کرمانشاه شهرستان گیلانغرب، باغ فلاحت، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند .

 باوند پور سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلانغرب gigh.farhang.gov.ir  و  شماره های ۴۳۲۲۸۹۵۱ و ۴۳۲۲۴۵۸۳و ۴۳۲۲۲۵۹۹-۰۸۳را کانال ارتباطی  به جهت کسب اطلاعات بیشتر معرفی کرد .

وی تصریح کرد:علاقمندان  آثار خود را صرفاً در بازه زمانی یاد شده  از طریق پست الکترونیکی gilangharbfarhang.honar@yahoo.com یا شماره تلگرامی 09188348810 به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد