کد خبر: 110466|08:25 - 1396/04/30
نسخه چاپی

طی 24 ساعت گذشته دو فقره اتش سوزی در گیلانغرب رخ داد + عکس

 طی 24 ساعت گذشته دو فقره اتش سوزی در گیلانغرب رخ داد + عکس
مطلع الفجر: طی 24 ساعت گذشته دو فقره اتش سوزی در جنگل و مراتع گیلانغرب رخ داد.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر، طی 24 ساعت گذشته دو فقره اتش سوزی در جنگل و مراتع گیلانغرب رخ داد که طی آن بخشی از منابع طبیعی دچار خسارت شد .

 یکی از اتش سوزی ها  که در ارتفاعات حاشیه شهر سرمست از توابع بخش گواور رخ داد، پس از یک ساعت با تلاش همه جانبه مردم و نیروهای حفاظت منابع طبیعی، دوستداران طبیعت مهار و از گسترش ان به اراضی و  همجوار مراتع ممانعت شد.
همچنین عصر دیروز اتش سوزی مشابهی  در سطح نیم هکتار از مراتع مشجر "مله نی "از توابع  دهستان حیدریه در گیلانغرب  رخ داد که این اتش سوزی نیز با حضور به موقع  و تلاش خستگی ناپذیر مردم و دوستداران طبیعت مهار شد.

 بخشدار گواور در گفتگویی ارزش ریالی خسارت ناشی از وقوع 2 فقره آتس سوزی 24 ساعت گذشته در مراتع مشجر گیلانغرب را بیش از 50 میلیون ریال و علت آن را نیز ناشی از بی احتیاطی گردشگران در طبیعت عنوان کرد.

 طی سال جاری و با اغاز فصل گرما، هشتمین  آتش سوزی  درشهرستان گیلانغرب است که  طی ان مساحت قابل توجهی از باغات ، مزارع و مراتع  در عرصه های منابع طبیعی گیلانغرب دچار خسارت شده است .
 در سال گذشته نزدیک به  30 فقره  اتش سوزی بزرگ و کوچک در شهرستان گیلان غرب رخ داد که  طی انها بیش از 600 هکتار از عرصه های جنگلی و مرتعی گیلانغرب از بین رفت که خسارتی بیش از 30 میلیارد ریال را به دنبال داشت.

شهرستان گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت ، واقع است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد