سرویس: دفاع مقدسکد خبر: 110428|08:14 - 1396/04/17
نسخه چاپی

حجت الاسلام تیشه کنی؛

آیین معنوی یادواره های شهدا ، راه زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است+ تصاویر

آیین معنوی یادواره های شهدا ، راه زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است+ تصاویر
مطلع الفجر: مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه گیلانغرب گفت:در برهه کنونی برگزاری یادواره های شهدا رمز ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت است لذا این آیین های با شکوه بیشتر باید ادامه پیدا کند.

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،شب گذشته  آیین گرامی داشت یاد و خاطره شهید حسن مشکینی  و 750 شهید گیلانغرب  به همت خانواده شهید مشکینی و حوزه بسیج شهید چمران در گیلان غرب با حضور مردم و مسئولان برگزار شد .

حجت الاسلام و المسلمین یعقوب تیشه کنی  در این آیین معنوی و در جمع  خانواده های شهدا  و مردم گیلانغرب  بر اجرای پر شور مراسمات یادواره های شهدا تاکید تصریح کرد: حقیقتاً  مهمترین اثر یادواره شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و هرچه این مراسم بیشتر برگزار شود ارزش گذاری برای هویت نسل جوان بیشتر می شود.
وی اظهار کرد:اجرای  یادواره شهدا حرکتی برای استمرار مکتب حسینی و فرهنگ عاشورایی است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ارزش های خود را از مکتب عاشورا گرفته است لذا باید رابطه تنگاتنگی بین ارزش ها ایجاد کنیم.

وی همچنین به موضوع سند 2030  اشاره داشت و ابراز نمود : مکتب اسلام سرشار از آموزه های  ناب و سعادت بخشی است که اگر به شایستگی به انها رجوع و عمل شود  هیچ خلاء ی وجود نخو.اهد داشت .

حجت الاسلام  تیشه کنی ابراز داشت :در حالی که جوانان و رزمندگان ما با تکیه بر قدرت ایمان و فرهنگ معنوی خدایی  حماسه هایی بی بدیل را در راه ارمانها و فرهنگ ناب اسلامی افریدند امروز  غربی ها میخواهند  بر مدار سندی که اساس ان به جای اتکا بر عقل و بصیرت  بر نفس بنا نهاده شده است  و باید گفت کهلیبرایسم یعنی نفس و آنها با ایدئولوژی نفسانی می‌خواهند نظام آموزشی ایجاد کنند.

در ابتدای این مراسم فرمانده سپاه گیلان غرب ضمن گرامی داشت مقدم  خانواده های معظم شهدا و ایثاگران و مردم عزیز :اظهار داشت : در برهه ای زمان شهدای عزیز برای صیانت از ارمانهای اسلام و دفاع از وطن و انقلاب  جان خود را که بالاترین سرمایه  انها بود نثار کردند .

سرهنگ محمدی یاد اور شد : در قبال رسالت و ارمانهای شهدا امروز همه ما  در برابر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ،صیانت از ارمانهای انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه  مکلف به وظیفه ایم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد