سرویس: پیشنهاد سر دبیرکد خبر: 110407|10:46 - 1396/04/07
نسخه چاپی

وزیر ارتباطات:

تحریم های جدید به برجام ضربه می زند/ یاد گرفته ایم که چگونه با تحریم های آمریکا زندگی کنیم

 تحریم های جدید به برجام ضربه می زند/ یاد گرفته ایم که چگونه با تحریم های آمریکا زندگی کنیم
مطلع الفجر: واعظی با بیان اینکه تحریم های جدید به برجام ضربه می زند، گفت: این اقدمات هیچ اثری در داخل ایران ندارد؛ ما یاد گرفته ایم که چگونه با تحریم های آمریکا زندگی کنیم.

به گزارشمطلع الفجر، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، درباره تصویب تحریم های جدید علیه ایران در سنای آمریکا گفت:به نظر من رئیس جمهور جدید آمریکا اشتباهاتش خیلی زیاد است، تصمیماتی که می گیرد یکی پس از دیگری به حیثیت خود آمریکا لطمه می زند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: ببینید امروز در داخل کشور آمریکا چقدر مشکلات به وجود آمده است. من هیچ رئیس جمهوری را  یاد ندارم که پس از 3-2 ماه محبوبیتش اینقدر کاهش یابد.

وی با اشاره به مواضع اعتراضی کشورهای اروپایی در رابطه با خروج آمریکا از سازمان های بین المللی تصریح کرد: علاوه برآنکه اقدامات آمریکا و تحریم های جدید یک بدعهدی و خلاف تعهدات قبلی است و حتما توافق هسته ای را ضربه می زند، اما فکر می کنم که هیچ اثری در داخل ایران ندارد.

واعظی خاطرنشان کرد: ما یاد گرفته ایم که چگونه با تحریم های آمریکا زندگی کنیم، امورات خودمان را پیش ببریم. مهم این است که اقداماتی که امروز آمریکا انجام می دهد حتی متحدانش و کشورهای اروپایی علیه این کشور موضع می گیرند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد