کد خبر: 110164|14:08 - 1396/02/26
نسخه چاپی

فیلم/

نجات بچه آهو از بین صخره‌های منطقه "زله‌زرد" گیلانغرب+فیلم

نجات بچه آهو از بین صخره‌های منطقه "زله‌زرد" گیلانغرب+فیلم
مطلع الفجر:رئیس اداره محیط زیست شهرستان گیلانغرب گفت : بچه آهوی که در بین صخره ها در منطقه شکار ممنوع زله زلرد گرفتار شده بود آزاد شد .

رئیس اداره محیط زیست شهرستان گیلانغرب  در مورد  فیلمی که در فضای مجازیدر کانال مطلع الفجر منتشر شده  اظهار داشت :  این فیلم  بیانگر اقدامی تحسین بر انگیز  است ، بچه آهوی  که در بین صخره ها در منطقه شکار ممنوع زله زلرد گرفتار شده بود  آزاد شد .

فریبرز بساطی تصریح کرد: در روزهای اخیر  یک رأس بره آهو که بین صخره‌ها در منطقه "زله‌زرد" گیرکرده بود، توسط یکی از دوستداران محیط زیست نجات پیدا کرد.

این مسئول در مورد سرنوشت بچه آهوی نجات یافته افزود: این بچه آهو با هماهنگی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گیلانغرب در زیستگاه خود رهاسازی شد.

بساطی در مورد اقدام مشابه دیگر  از سوی  ماموارن این نهاد  خدوم  و تلاشگر  ابراز داشت:  در موردی مشابه ، مامورین یگان حفاظت هنگام گشت وکنترل منطقه، با یک "تشی" که درگودالی گیرافتاده بود مواجه شدند که این "تشی" نیز نجات یافت و در دامان طبیعت رهاسازی شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان گیلانغرب   با اشاره به اینکه محیط زیست و یگانهای حفاظت  این نهاد با چشمانی باز و مداومت بر کار  همواره حافظ طبیعتند ،از دستگیری شکارچیان کبک زنده هم در این شهرستان خبر داد و یادآوری کرد: سه قطعه کبک نیز از این شکارچیان ضبط و در طبیعت رها شد.
فیلم رها سازی  بچه اهو  را ببینید

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد