سرویس: کرمانشاهکد خبر: 110143|10:07 - 1396/02/21
نسخه چاپی

مانور بزرگ امداد و نجات و اسکان اضطراری در کرمانشاه برگزار شد

مانور بزرگ امداد و نجات و اسکان اضطراری در کرمانشاه برگزار شد
مطلع الفجر:مانور بزرگ امداد و نجات و اسکان اضطراری با فرض زلزله در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارشمطلع الفجر، مانور بزرگ امداد و نجات و اسکان اضطراری با فرض زلزله در کرمانشاه برگزار شد.

 

محمد رضا امیریان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در این برنامه گفت: بیش از 340 نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمراستان کرمانشاه و اعضای شورای مدیریت بحران  در این مانور شرکت دارند  .

 

جعفر همتی مشاور عالی استاندار در این مراسم، ضمن تبریک هفته هلال احمر از کارکنان و نجاتگران جمعیت هلال احمر قدردانی و آنان را یار و یاور دولت خواند.

 

 همتی مشاور عالی استاندار کرمانشاه ، به حضور بموقع و همیشگی این نیروها در تمامی حوادث و سوانح استان اشاره کرد و خواستار تقویت تجهیزات و افزایش توان امدادی تیم های عملیاتی شد.

 

در ادامه مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وضعیت استان کرمانشاه افزود: اجرای مانورهای امدادی از اصلی ترین مولفه های ایجاد هماهنگی و همکاری بین دستگاهی و بین بخشی  است که سبب می شود اگر مشکلات و ضعف ها وجود داشته باشد، برطرف شود که امروز ما شاهد اجرای موفق مانور و همکاری خیلی خوب این دستگاه ها بودیم .

 

ایجاد بیمارستان صحرایی RDH مجهز به اتاق عمل و بخش های مختلف ، خبازخانه مستقل و پرتابل، آشپزخانه سیار، سالن فرماندهی عملیات با اتاق دستیار مدیر و امکان دریافت و ارسال تصاویر آنلاین به   EOC ستاد و مرکز  جهت برنامه ریزی و تقویت فرماندهی دقیق بوده که این امر از حلقه های گم شده عملیات های امداد و نجات بوده است از بخش های این مانور بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد