سرویس: کرمانشاهکد خبر: 110142|10:06 - 1396/02/21
نسخه چاپی

دبیرخانه کانون‌های مساجد استان کرمانشاه خبر داد:

مسئول اجرای طرح اوقات فراغت«آسمانی‌ها»در ۵۲۰ کانون مساجد استان کرمانشاه

مسئول  اجرای طرح اوقات فراغت«آسمانی‌ها»در ۵۲۰ کانون مساجد استان کرمانشاه
مطلع الفجر: مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان کرمانشاه از اجرای طرح اوقات فراغت«آسمانی‌ها» در ۵۲۰ کانون مساجد استان خبر داد.

به گزارش مطلع الفجر، طیب صفری از اجرای برنامه‌های متنوع توسط کانون‌های فرهنگی و هنری استان کرمانشاه برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان خبر داد و گفت: در این راستا ستاد اوقات فراغت «آسمانی‌ها» ر استان تشکیل و آغاز به‌کار کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: این ستاد برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم برای اوقات فراغت تابستان ۹۶ را انجام خواهد داد و در برنامه‌های مذکور در قالب این ستاد در همین هفته آغاز شد.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان کرمانشاه گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مسئولیت این ستاد را به عهده دارد و دبیرخانه کانون‌های مساجد نیز جانشین ریاست این ستاد است و بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری در این ستاد عضو هستند.

 

صفری از اجرای طرح اوقات فراغت در ۵۲۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها پس از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.

 

وی تعداد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شرکت کننده در طرح اوقات فراغت سال گذشته را ۴۷۰ کانون اعلام کرد.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این طرح پس از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد و پایان شهریور ۹۶ به اتمام می‌رسد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد