کد خبر: 110003|08:35 - 1396/02/07
نسخه چاپی

در مسابقات قهرمانی فوتبال مناطق نوجوانان کشور؛

تیم ارومیه مغلوب نوجوانان فوتبال استعداد کلهر گیلان غرب شد

تیم ارومیه  مغلوب نوجوانان فوتبال استعداد کلهر گیلان غرب شد
مطلع الفجر:تیم نوجوانان فوتبال استعداد کلهر گیلان غرب در مسابقات قهرمانی فوتبال مناطق نوجوانان کشور تیم تبریز را مغلوب کرد.

 به گزارش خبرنگارمطلع الفجر ،تیم نوجوانان فوتبال استعداد کلهر گیلان غرب در مسابقات قهرمانی فوتبال مناطق نوجوانان کشور به میزبانی ارومیه حضور دارد .

 در دور دوم رقابت‌های قهرمانی فوتبال مناطق نوجوانان کشور تیم نوجوانان فوتبال استعداد کلهر گیلان غرب که با شایستگی در این دوره از مسابقات حضور یافته در بازی خود توانست با نتیجه 3 بر0  از سد تیم ارومیه  بگذرد  و راه صعود را برای خود طی این تورنمنت هموار تر کند .

تیم‌های فوتبال ملی‌پوشان تبریز، استعداد کلهر گیلان غرب ، تیم ارومیه و پرسپولیس کرج چهار تیمی هستند که در این مسابقات از ششم اردیبهشت ماه  جازی در زمین تختی ارومیه با هم به رقابت پرداخته اند .

تیم نوجوانان فوتبال استعداد کلهر گیلان غرب که با شایستگی های خود و تلاش  بی دریغ مربی تلاشگر گیلان غربی فرامرز قباسیاه و کمک مربی حامد پرویزی  و به سرپرستی سامان قباسیاه از دور اول این مسابقات  به مرحله دوم صعود کرده با شکست  قاطع تیم ارومیه ثابت کرد در صورت برخورداری از حمایتهای  لازم در شهرستان و استان میتوان یکی از تیم های مطرح در فوتبال پایه استان کرمانشاه و حتی کشور باشد .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد