سرویس: ورزشیکد خبر: 110000|09:46 - 1396/02/06
نسخه چاپی

ورزشی؛

حضور مربی گیلانغربی بعنوان نماینده کرمانشاه در کلاس مربیگری فوتسال بانوان کشور+ تصویر

حضور مربی گیلانغربی بعنوان نماینده کرمانشاه در کلاس مربیگری فوتسال بانوان کشور+ تصویر
مطلع الفجر:مربی فوتبال بانوان گیلانغربی به عنوان نماینده کرمانشاه در دوره آموزش مربیگری فوتبال پایه بانوان کشور در مرکزی ملی فوتبال ایران حضور دارد.

 به گزارش خبرنگارمطلع الفجر،دوره آموزش مربیگری فوتبال پایه بانوان به مدت سه روز و با شرکت ۲۴ مربی خبره فوتبال پایه سراسر کشور با حضور مدرسین نروژی در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد.

 

 در سالهای اخیر حرکت رو به رشد فوتبال و فوتسال بانوان در کشور  ملموس بوده  تا جایی که در رقابتهای فوتبال سوچی روسیه (تورنمنت دوستانه) و مرحله مقدماتی جام ملتهای فوتبال زنان آسیا در ویتنام، شاهد حضور بهترین بازیکنان  در این تیم از جمله ستاره اینده دار فوتسال شهرستان گیلان غرب خانم میترا محمدی بودیم.

 

 نکته جالب اینکه در این دوره از کلاسهای مربیان خبره  حضور مربی تلاشگر گیلانغربی  خانم گلاب افخم پور مربی فوتبال و فوتسال بانوان گیلانغرب قابل تامل و تحسین است .

خانم  افخم پور مربی فوتبال و فوتسال بانوان گیلانغرب در این دوره آموزش مربیگری فوتبال پایه بانوان کشور به عنوان نماینده کرمانشاه در کلاس مربیگری فوتبال پیشرفته زیرنظر مدرسین نروژی حضور پیدا کرده  است .

 شهرستان گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه در سالهای اخیر به همت تربیت بدنی و تلاش مربیانی  چون خانم افخم پور توانسته است چهره های اینده داری را در حوزه فوتبال و فوتسال  بانوان شهرستان به فوتسال کشور  تحویل دهد که از ان جمله خانم میترا محمدی است که سابقه حضور درخسان  در رقابتهای فوتبال سوچی روسیه (تورنمنت دوستانه)  دارد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد